Angeliqas dag

Hon lackar fan.....
Hade skrivit värsta långa bloggen o sen så kom ja emot nått o "poff" borta......


Skit samma....

De e iallafall min dag idag

Joho de e de visst, kolla kalendern då *räcker tunga*


De e skunktråkig jäkla handbol på tvn, damhandboll till råga på allt
Fattar inte ens att de filmar nått så trist... *suckar*

Sitter fortfarande och velar om mina ögonfransar... ska, ska inte, ska , ska inte bla bla bla.....
Ja vill ju så gärna men men
Hmm ja ringer Ninni imorn tror ja, jo de gör ja.....
Vill göra en facial oxå, men de får Anki ta hand om, de e hon bäst på.
Behöver ändå åka dit o hälsa på Emelie lite, va ett tag sen.
Glamouröst va ;)

Imorn e de tajm att dra en shoppingtur me min favvoMaja, love you min lilla kuzin.
Vi ska hitta massa braiga saker imorn jaja de blir bra.

Nu ska VDn för Angeliqa.blogg.se surfa vidare till nya delmål.....


LYCKLIG e hon oxå , så sjukt lycklig, svävar på mina rosa moln nästan dygnet runt.....
I love you baby......

Kommentarer
Postat av: jessie

hejsan hoppsan tusan vad trist att skrivit värsta bloggen sedan fungerar de inte ja vet man lackar hoppas shoppingen går bra puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!