Angeliqa VS Angeliqa

Det verkar ju inte riktigt som om nån slags media tänker ta upp detta så jag får helt enkelt debattera med mig själv.
Har diskuterat saken lite med Timmi och hon sköter sin egodebatt i sin blogg gällande frågan, de har inte kommit nått inlägg ännu så ja kan tyvärr inte länka....

Vad gäller nu skiten? Vag har fått Gellie upprörd????
Egentligen inget! Hon är inte upprörd, hon är förundrad....
Det har väl för er som stadigt läst denna blogg vid det här laget redan kommit fram att hon jobbar på nån slags blandningmellan snickeriet och klintland.
En muppverkstad i sann samhallanda är en underdrift.

Vart hittar man alla dessa orginal, vad krävs för att få anställning.
Hon ska forska i det.
Av respekt till mupparnas familjer lämnas namn och bilder inte ut på de som ej är mina närmsta muppisar, för JA, jag är medveten om att folk höjer på ögonbrynet åt mig o mina piipiiin oxå... Vi är inte några undantag


Att svt inte kommit på idéen att göra en snickeriet två om oss det är ett under.
JAg har börjat, och filmen ska slutföljas tro mig...
Kan behöva dig där Hagge då min kamera e rätt långt bort just nu hahaha
Vi måste visa omvärlden va vi upplever varje dag..
Det är för bra för att hållas inlåst.

Som du säger, de platsar i hundra höjdare ;)

Jag förstår dock varför min arbetsplats är fullt inringad av taggtråd och höga stängsel, varför vi har stora grindar som alltid är låsta...
Ni vill inte låta omvärlden se alla idioter ni lyckats samla på samma ställe.
Att det mer o mer börja bli ett inavelbruk och att fler o fler numera parar sig med varandra och tillome har hunnit byta partner på bruket uppåt tio gånger.
Att man knappt pratat med någon innan ryktet om ev giftermål börjar startas, jaja lite överdrift kanske men bara lite.

Att vi lever i en helt egen dokusåpa utan bästa sändningstid, de e nog inte många av oss som insett, att de e sjukt stort att få ringa o beställa en macka på morgonen och att man kan få så starka känslor för en maskin som hat, eller om de går bra kärlek.
Att hela ens dag kan bli förstörd om de strular o vi inte hinner leka så mycke som vi anser oss värda.
Att det finns människor som är så totalt humorbefriade och att de man trodde va det är så sjukt skönt störda och den mest skeva humor mankan tänka sig.

Ena halvan av Angeliqa älskar sitt jobb, sina underbara puckotörer och ja massa andra me.
Men den andra halvan av Angeliqa har blivit bitter och skyr sitt jobb som pesten, hon saknar sommaren såklart, inget blir sig likt när man delar ett vinnande koncept o de borde alla förstått.

Ska iallafall fortsätta min dokumentär om "Oss sanna brukare"
Tack Spider ,Henka, Steve, Mona ,Misko ,Johan o resten av gänget som dagligen gör min arbetsdag till ett tivoli...


Grabbarna på A saknar er som fan önskar ja kunde  vara med er me......


Love ya all

Kommentarer
Postat av: jessica D

hohoho tusan vad häftigt det är måste kollas, låter super cooolt puss

2006-10-17 @ 19:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!