em



em



Min prinsessa , min skatt....
Du anar inte va motter saknar sin Emmie.
Att man kan bli så fäst vid en så liten
Att du kunde skämma ut mig så totalt o att jag fortfarande älskar dig så mycket, haha de e otroligt


Önskar att ni va närmre mig , att jag fortfarande kunde träffa er dagligen.
Saknar så små saker som att hämta dig på dagis, äta sand med dig.
Jag behöver dig, ja jag behöver er allihop såklart


Saknar när du kröp upp i famnen på mig mitt i natten
Saknar nån att mata med pizza och vatten till frukost för att jag åt de
Jag har ingen att leka katt eller tiger med nu
Ingen att göra godis eller sjunga karaoke med


Det är inte tre små skitiga ungar som släpper allt de håller på med och slänger sig runt halsen på mig här
Ingen som tjatar till sig saker av en alldeles för svag moster ;)
Ingen jag kan kidnappa till McDonalds för total matorgie


Jag saknar er, jag behöver er....
Fan flytta hit, jag vill att ni är en del av mitt dagliga liv
JAG ÄLSKAR ER




Kommentarer
Postat av: Jossan

mm mysigt värre........... saknaden kan göra sig påmind ibland.. puss

2006-10-04 @ 09:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!