give me a snusklubba and I´ll join you.......

godis

Fan de e fint sa ja..... Gelliegirl me den sjukt dåliga karaktären tog ett kort på sina snusklubbor och gav sen bort dem till sin bror, varför ha hundratal anledningar till synd ligga o riktigt råglo på mig i ett fint akvarium;)
Totalt meningslöst, stolt som tuppen att jag  gav bort dem till nån som slukar dem allihop på en timme så ja inte kan kräva tillbaka mitt godis...
 

Har umgåtts otroligt mycke me min älskling Jezziee senaste tiden, du e fan guld min vän...
De e så naturligt att bara va me dig, kan lixom berätta allt för dig, och jaaaaaa har uppdatering hunny, måste ringa o berätta nu när vi inte ses idag....

I tisdags träffades vi tidigt promenerade som vanligt åt lunch fikade hos allt o alla hahah
gick till maxi för vi skulle till lillasyster Cissi o bebis i onsdags förmiddag present måste inskaffas.
Onsdags ja, jag försov mig och vaknade typ en kvart innan ja skulle till jobbet.... Totalt onödigt gjort Skämmas sa jaaa......
Igår va de fan onsdag eller? Nee torsdag... Då åkte eller snarare gick vi till Cissi duttiga oss
Fick hålla  lilla Engla så förbannat söt..



esadfda



Ska fan lova mig själv att bli duktig nu, ska loosa typ 20kg eller nått annars får Henka straffslå mig i pannan me en träkil



w3


Världens bästa chef har ja me, Johan du e guld.... ;)


Loca ja sanar dig mio amore.... Fan ja måste komma upp, kan inte fatta att jag får dagarna att gå utan er. Från att ha spenderat varenda jävla dag året runt me dig o mina älsklingar till typ inget.... Behöver er så in åt helvete just nu.... Ja e ledig en hel vecka snart åker fan upp o pussar på er då. Älskar dig syster och mosters små troll me hälsa Emmie at moster har lärt sig massa nya fula ord som hon ska lära henne under sängen o att ja älskar dem alla tre
lkjhgfdskjhgfdsdrjk


That´s all for today... Mami tvingar mig att hjälpa henne me städningen o papi smet den jäveln... Varför hann inte ja smita före????
Ring o stör mig nu för fan så ja slipper ;))

*schmack, schmack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!