Josiebosie I join you....

Senaste  impulsköp: Lön idag, fråga mig imorn igen... *ler*

Bästa fikat: Ohh Me Nilla i nyköping varje morgon innan skolan börja Oboy o macka

Färg du hatar : hmm håller me josie HATA e et starkt ord för en färg haha

Nått som gör dig förbannad: hmm ja e sjuk nu så de mesta, e såå gnällig

Så får du motion: de vet bara jag *nöjd*

Om jag va en blomma: så skulle ja va en köttätande haha coolt

Det dyraste du äger: va väl inte billigt antar ja  ;) min säng va ruskigt dyr

Tidigaste barndomsminnet: kommer ja inte ihåg haha

Första frågan du ställen till en ny bekantskap: de har ja inte ens tänkt på....

Samlar på: lotions, cremer smink o sånt fan va skit man har.

Underskattad grönsak: körsbärstomater, de kan faktiskt orsaka beroende

En bil är: en nödvändighet harja numera upptäckt *sakna*

Pryl du inte kan vara utan: mobil utan tvekan

Ditt livs AHA-upplevelse: När jag vaknade upp ur "koman" och insåg va ja levt i....

Lyx är: Alltifrån sovmorgon till en alldeles för dyr handväska *ler*

Tidningar du prenumenerar på: Inga just nu jo Cosmo

Du gör med 100 upphittade kronor: spenderar

Nån du saknar: Sis Jex

När grät du senast: Jag har inte gråtit på ett tag, haaa de ter sig ;)

Du tycker de e tantvarning: att gå o lägga sig för tidigt o byta om till joggingkläder direkt efter jobbet

När är du gammal: Har nyss kommit på att ålder e enbart en siffra, ålder har ingen betydelse, de blir vad du gör det till.
Fåga en 5-åring och jag är jääättegammal, fråga en 80-åring och jag e ung.


Nu ska jag till oma och opa på en snabbfika innan min dr ringer strax före tre NERVÖÖÖÖÖS



PZ


Kommentarer
Postat av: JESSICA+EVELINA

härlig lista ska ja kanske snoooooo den??? höres puss

2006-09-25 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!