There are times when I look in your eyes

Jag drog igång min Itunes här, den låten.....
Den låten älskling, du vet....

Man ska ta sig tid att fundera över saker ibland, just den här låten ger mig sån värme, sån lycka.
Jag har dig, det e vi, bara bara vi.....
Jag minns att jag lyssnade på den här låten med en sån förtvivlan, jag kände mig så hopplös.
Jag såg på dig och undrade varför....


Det är länge sen nu, när jag hör låten nu tänker jag på hur  nära det var att vi förlorade varandra, att det inte är så självklart att man har sin älskade vid sin sida.
Hur skört livet är, att aldrig ta någon eller något för givet.

Jag älskar att se på dig när du sover , se din bröstkorg höjas i takt med dina andetag.
Höra dig andas, pussa försiktigt på dig och snusa lite på dig.

Jag älskar att vakna av din beröring och din röst, att känna dig ligga och krama mig.

Det är underbart att höra dig berätta om saker du verkligen tycker om, att se dig skina.
Att se dina ögon glittra och hur du i iver försöker komma fram till nått.
Att höra dig muttra och mumla

Du gör mig så lycklig, du får mig att le.
Jag lovar att alltid göra mitt bästa och aldrig ta de vi har för givet.
Du är det finaste min skatt


Du är min ♥



Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt att vara kär Annie? låter så onekligen! mera kärlek till alla!

Postat av: jessica

gud så fint skrivet tjuter som en bäng......tusen gånger grattis så roligt att han gör dig lyckklig det r du värd,. mer kärlek JARRRÅÅÅÅÅÅ

2007-02-12 @ 21:35:48
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!