Hon Peliqa.

Hon är stor nu, rätt så stor iallafall.
Men för 27år sedan va jag pytteytteliten.

Ja då va Peliqa liten.
Mamma fångade mig och pappa på promenad, Pellie 5månader gammal på pappans trygga axlar.



Hon växte såklart och mamman fortsatte fota ungen i motljus, bilden blev rätt cool men man ser knappt vem myggan i mitten ska vara.




,

Haha de va ju Peliqa som hunnit bli två, nu är hon som sagt stor helt plötsligt.

Varför kom nu dessa bilder upp?
Letat länge efter ett ställe som kunde få över diabilder till foton.

Jag har hittat de regerande fotogörarna
i detta företag
www.bildmakaren.se .

Bättre service kunde jag inte fått och snabbt gick det.

Tusen tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!