Dagens nageldilemma

Lita aldrig på en kvinna med avskavt nagellack, inte på några omstädigheter.

Det finns inte några ursäkter för nått sånt.

Har man inte tid att hålla efter naglarna ska de vara olackade.

Steg 1.
Måla underlack, dina egna naglar kan bli missfärgade av mörka lacker.

Steg 2.
Måla den önskade färgen, vänta helst 40minuter innan du målar ett ev nytt lager

Steg 3.
Måla överlack, då håller det längre och du slipper avskavt lack.
Dvs du gör mig nöjd hehe
Sen kan man ju alltid måla på ett lager överlack var tredje dag eller nått

Inte så svårt eller hur????


Ett tips om du vill ge intryck av att ha längre och smalare naglar.
Måla inte ända ut i kanterna på sidan av naglarna....

Tadaaa

Nog för mig.
Ska göra nått annat nu

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller fullständigt med!!!

Det finns inget värre än avskavt nagellack..!!

Så fult och ovårdat!!!



// Kramar!!

Postat av: Hanna

Jag håller med! Har själv nagelproblem, då mina är så mjuka och lätt går sönder. Men äckliga ska de inte va för de!!!

Kram!

2008-11-07 @ 14:01:33
URL: http:// svansens.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej, inget snyggt med avskaft nagellack. Fy...

Jag är jätte dålig på att ta hand om mina naglar och hålla efter dom ifall jag målar dom så jag struntar helt enkelt i att måla, till min syrras (Marie) stora fasa...



Kul blogg förresten!



// Anna

2008-11-08 @ 00:02:41
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.se
Postat av: Sofia

Hehe, undra vad du säger om mig och mina nedbitna naglar då. Du kan väl tycka om mig liiite iaf? ;-)

Kram!

2008-11-08 @ 12:44:23
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!