Ett tu tre...

Jag jobbar bara i två timmar till, det känns rätt skönt faktiskt.
Om två timmar är jag ledig i lite sådär fem dagar.
Kan ni fatta det eller?

Nivån här är ruggigt låg, vi fnissar som dagisbarn.
Ämnen som fnissas åt ska vi nog inte gå in på.

Vi har en bitterråtta oxå, spännande va?
Fattar inte att man kan vara så sur hela dagarna på jobbet.
Vi drar igång operation terr nästa period.

Nu ska jag gå och terra Fille, eller så trodde jag för nu kom äpplet.
Äpplet har dödshotat mig idag.
Jag tog en kulig bild på henne med mobilen och hon skulle döda mig om jag publicerade den.
Eehh är det en utmaning äpplet?

Penky har fått en  bästis på skiftet iallafall, en ny sockerbit hihi
Men är förvånad när det gäller honom?

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu MÅSTE vi ju ses om du är ledig såååå länge..:) Puss

Postat av: Nellie

Jag e inte förvånad ;)

2008-11-10 @ 18:24:59
URL: http://naminabild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!