Fille pratar

Fille som jag jobbar med är så jävla kul...

Han berättade en liten anekdot nyss när vi pratade ärr.
Efter varje * kommer de idiotiska saker som flyger ur karlns mun!

*Jag blev en gång jagad av tio feminister bohemer som inte klipper sig under armarna
Ja punka cykeln alltså, de jaga mig

En hade cykellås.

De hade inget smink asså!!!!

Vi skratta så vi stupade här.
Han är så söt.


Jag ska lista lite vad han häver ur sig här inatt.


* Helt tyst i kuren.
Helt plötsligt häver han ur sig

Jag va så här nära att köpa en 52" idag.
Sen blir han tyst.

Han vill ha en kontroll eller trådlöst.

Nu pratar alla sladdar.


*Får jag dynga den här kokosbollen på malin?
Ja ska bara ......

Fan jävla barca jag va på asbra humör, fan


* (Tyst igen)
Fan imorn har det gått två veckor!  (han syftar på att Ida är i Thailand)
De börjar klia i pungen

*(Fille har brännt sig och har ett ruskigt sår på handen, han pillar bort  var och skorpor)

Malle - Sluta pilla på såret, det är inte bra

Fille-  men ja måste asså

M- Du kommer förlora hela handen, du kommer få amputera

F- Va? Hoppas ja får en krok asså!!

Sen suger han på såret, äckligt


Näe nu ska jag plocka Svarte Malles ögonbryn


Xoxo

Kommentarer
Postat av: nellie

Taaack :D

Postat av: Svansen

Hahaha

2009-02-23 @ 15:06:53
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!