Jag kom inte undan!!

Av nån lustig anledning fick jag för mig att plocka bort gallret till fläkten i köket, bara för att lixom.
Insåg på en millisekund att den va flottig som satan och hmm J stod bakom mig så ja kunde ju inte sätta tillbaka den.

Jag har egentligen inte alls tid att rengöra skiten men va skulle jag göra?
In i badrummet för att dra på massagestrålen i duschen...

Jag har flott överallt!
Drog en snygg undanmanöver och stoppade gallret i en hink med vatten.

In i duschen och tror att flottet ska försvinna, nehee..

Nagelborste och mitt Matrixschampo, nu e det borta och jag är sen.

Ska nämligen överaska Evelina med ett akvarium.


Nått sjukt hände förresten här.

Jag ska stå och skära upp en hålkaka när jag inser att jag inte fixar det.
Mitt första infall var att hacka den i småbitar.
Jag ber J att skära för att jag inte reder ut det.

Han tittar helt oförstående på mig och utbrister.
Men Annie jag känner ingen som klipper så rakt.

Klipper? Vad har det med min hålkaka att göra?

Nåväl, jag skär upp den och langar över hans halva.
Han ångrade nog bittert att han inte skar den själv.

För han tittar sorgset på mig och säger halvtyst.

- Som en jäkla småunge


Jaja skära bröd e tydligen inte min melodi..

Tjohoooo mooot hallbergen

Kommentarer
Postat av: jessicaa

gumman då du är bra tokig, bra du fick den rent.tack för aqvariumet hon leker med de nu,hopps ni får en bra alla hjärtans dag

Postat av: PB

Gjorde du verkligen rent gallret med ditt schampo?? Annie då ha ha, YES ska du använda å YES i mängder så blir det rent.

2009-02-15 @ 08:41:08
Postat av: Beauty By Beata

Hej. Du kan mejla henne på denna adress: [email protected] så svarar hon på alla dina frågor!

2009-02-16 @ 16:16:37
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Svansen

Jag är helt på din sida. Skära hålkaka rakt är i svårighetsgrad som mina mattetentor.

Kram!

2009-02-17 @ 09:24:22
URL: http://svansens.se
Postat av: sandi

Haha! Jag har också halkat satt i halsen o blivit påkörd, dock av en cykel men ialla fall:) Vi är ju ganska lika du o jag<3. O förresten så heter det inte andra. Det heter änder!!!!! där fick du;) Älskipälskk<3

2009-02-18 @ 12:34:52
URL: http://intemindag.blogg.se/
Postat av: Anonym

NU får du skriva något roligt här!!!!!!!!!!!!!



2009-02-19 @ 21:05:41
Postat av: Svansen

Min blogg ligger numera på http://svansens.se

Den andra fungerar inte längre.

Kram!

2009-02-21 @ 14:03:32
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!