Prinsessan Cornelia!

Jag lovar lovar och lovar.....
Men nu har jag äntligen fått in bilderna på min lilla "harpalt" i datorn.

Mitt första möte med sockerbiten var på bb, hon var såååå liten och sååå söt.




Familjen fick stanna ett par dagar på bb och det tog nästan 4 dagar innan jag fick träffa henne igen.
Jag tog då med mig man o barn och hälsade på familjen Gillberg i Hallberga med Pippihus och Bamsekläder till de små och blommor till min duktiga duktiga vän.



Söt som socker!
Hon är nog det finaste jag sett!!!
Sover som en stock, precis min stil.




Storesyster och min favvoflicka spexade loss med magdans och badmössor.
Lycklig över all uppmärksamhet från J & M.
M är helt tokig i Evelina och vill leka med henne jämt!




Ett par dagar senare åkte M och jag dit för att surprisa Lilla Evy med fiskar, Gillbergs har haft ett ekande tomt akvarium länge nu och jag tyckte det va dax att ta tag i det...




Min mamma fick även komma och snuffa lite på sessan och gosa med sin älskling Kalevy
Min mamma är ju Evelinas dagisfröken.



Nu ser jag med glädje fram emot morgondagen då det ska snuffas igen (Palten sov nästan hela tjejkvällen idag)

O självklart Torsdag då M och jag ska gosa en sista gång innan vi åker iväg




Älska er Familjen Davidsson/Gillberg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!