G som i Graphic

  Hahaha mitt älskade Graphic....
Hur känns det egentligen att jobba på en skyddad verkstad borde ja ju veta ;) de e ju inte långt ifrån....

En dag på mitt jobb ska dokumenteras...

Jag har tur haha börjar 14:00 idag men tidsoptimisten ramlar in ca 14:05 skulle ja tippa på hahaha
Går ner o byter om, man e grymt het i blåställ hårnät o läckraste brillorna man kan skåda  hallååå glöm inte stålhätta mohahaha
Virrar lite me de få tjejer som finns i mitt omklädningsrum o yrar uppåt va fan möter mig då??

 Den sjuukt fula blå färg som hela fabriken lyckats målas i ! Fick ni den på rea eller?
Den ger mig depresioner och mardrömmar TA BORT SA JAAA!!!!

Drar på en panna kaffe me mina två supertrogna vapendragare, de e vi i vått o torrt ;)



Chefen kallas in på kaffe o sexsnack hahaha  vi leker me våra superfina Sony Ericson W810 oxå japp vi har likadana alla fyra  NÖRDAR  


Nu har klockan med all säkerhet blivit så mycke att ja åtminstone borde gå ner o kolla till mitt "kontor" dricka lite vatten eller nått innan ja återvänder till slöställning.....
 

Nu har vi kommit till de vi större delen av dagen pysslar me LEKA de e favoritsyssla nr 1 5 47 och 103 vi gör inte mycke annat...
Vår favvoleksak e Staffan han e skoj...  Mycke äventyr blir det hahaha han gör allt ifrån att  måla sig själv med solpuder gömma sig i lådor smygröka till att nästan döda banarne... men skönast när han sover eller e avstäng, JA killen tror man kan stänga av honom me Henkas bilnyckel vilket kanske förklarar en del haha
Han kan inte förklaras han måste upplevas...
HAHA Jossan han e fortfarande lite besatt av dig och bokstaverar hela ditt namn varje dag o dåren kan ditt nr utantill fortfarande TOOOOKIGT sa vi




När vi lessnat på de stänger vi av honom för dagen o busar me varandra istället... Det urartar lätt till sjuka lekar men va fan ger man sig in i leken får man leken tåla...




Men grabbar, ja ska FAAAN skaffa fram ett piller som får era fisar att lukta godis.... Ni luktar lik era mongon  huvva o Henka de hjälper inte att vifta bort dem bläääääääää
 

Har vi tur så kommer vi på att vi borde dricka öl efter jobbet, men de borde inte ske ofta för de urartar nästan alltid i total kaos... Va fan hände lixom????? JAA BANGAR SA JAAAAAH
Vet inte ärligt talat hur mycke ja drack den där kvällen men  de kan inte ha varit lite för faaan ja kommer ju knappt ihåg den ;p
Statyer gillade vi iallafall det e en sak som är säker...



Och en svag känsla som växer sig förbannat mycke starkare e att nästa buskväll kommer bli total dimmsökning o den kommer alla gånger finnas den 18augusti e de gocart eller hur fan de stavas o "middag" på Harrys, e vi kapabla till att äta e frågan???

De kanske blir en kebab flera kebab                           hahaha stor humor, inte sant Classe ;)


*Pimmi vi saknar dig föresten KOOOOOOM HEM O BUSA DÅÅÅÅ SA JAAAAApimmie



Til we meet again sooo long

Kommentarer
Postat av: JESSICA

skoj med blogg, ska läsa o skåda hehehe, hoppas det går bra att jobba.jihaa roliga bilder på staffan mer sådana kramar

Postat av: Josefine

ja shit jag vet att han kan mitt nummer. han brukar skicka nått mess nån gång ibland. oftast i samband med sylvias matcher... skumt..

2006-08-15 @ 20:44:09
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!