Jes box.....

Yrvaken, nyvaken asch ja e fan inte i toppform iallafall.

Mitt minne e som en halv liten stenhårt ärtsoppsärta kommer fan inte riktigt ihåg va ja har lovat idag men ja tror att de va Jensapensan o Flipz som skulle få njuta av mig idag :P

Ja vet att ja ska till Fenix kl18:00 och fixa mitt yttre iallafall
Morgondagen e oxå i dimma ja hade nått bokat då me men vad????

Ja e bitter för att nån har punkat min bil för de kan omöjligt va jag :p
Surt e de me iallafall bläääääää

Eeeh ja kliver ut i solen en stund o ringen Pensan

Tjoff tjoff


Ooh de va väl själva fan inte går de att lägga till bilder idag heller bläääääääää

Kommentarer
Postat av: jessica

stackars gumman nu tjuter ja ihjäl mig,,, vill hjälpa dig på något sätt tycker så synd om dig puss

2006-09-03 @ 08:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!