My monday yaaaaaaeeeh

De e måndag va???
Hmm man blir helt blind såhär när man haft semester, jag har iallafall tagit ut komp idag och har spenderat min förmiddag med Jezzie, min underbara vän Jezzie och lilla Even
r9
Ungen växer så de knakar, tycker de va igår ja åkte hela vägen ner från Sthlm för att se min goding utan mage och mysa med en 6dagar gammal Evelina!!!!
Hehehe hon e redan ett halvår, kalas då???



Ni e såå mysiga gumman tycker så mycke om dig, vi har så kul jämt tycker ja... Längtar redan till sista helgen i september då vi ska festa som fan ;)
Kan inte fatta att vi kännt varandra så länge, de e typ 20år, kan du fatta??????
Hahaha de e ju sjukt coolt  LYLAS



r10


Nu ska jag strax träffa den andra delen av vår gamla barndomstrío Anna pyttipanna bäban...
Nu har jag flyttat ner till stan igen seså din tur gumman....
Uppdaterar väl bloggen me nya bilder framåt kvällen, för ja ska träffa Jezzie igen ikväll för en promenad.



Josiegirl min lilla loppan ja tänker på dig som fan o du vet va som gäller, ring om du vill ha nån att prata me va tyst med eller bara nån ful att glo på ;)
josoja




Tjing tjing mina bloggreaders



Uppdatering 2006-08-28 15:21

För exakt 5minuter sen lättede en gigantisk sten från min mage, Dreamteam from hell ska  INTE splittras, jag upprepar INTE splittras.....
Henka fick idag reda på att han får stanna kvar med mig o Stefan, till o me på samma place ja e sååååå lycklig
Puss mina sprutmongon
trio


The last update

Shoppade me Annapanna och lackade såklart för att de inte finns nån lip plumper i den här jävla stan, vilket kasst utbud, där saknar man sthlm utan tvekan, när de e shoppingtajm men inte annars direkt...

Vi fikade fnissade och skvallrade som vanligt.... och förundrades över hur månge sjukt fula människor det finns egentligen hahaha borde talat om de för dem, de kan ju tro att de e ok att se ut sådär annars ;) Som min underbara "storebror" säger, yaaaay han kommer till stan snart o hälsar på btw.....

Sen hem till panna o busa me Edwin, stor han e grabben.... han sletav mig håret hahahaha
fhjhttytedwinannai

Sen gick ja hem o ut och promenera med barnvagn, mötte upp Jezzie o pratade/promerade i över två timmar sååå kul me en jollrandes Even i vagnen o ja älskar den där lilla tösen, så sjukt lycklig hela tiden hahaha

Tack för idag mina tjejer love you bothewe

Kommentarer
Postat av: Josefine

tack annie pannie... ses på lördag.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!