Jag är så jävla kär..........

Symtom:

Knäsvag
Pirrig i magen
Kan inte tänka på annat
Känner mig olycklig över att jag inte har min kärlek nära
Känner mig otroligt lycklig över att min kärlek verkligen e MIN kärlek.....


Jaha flickunge va e de nu som har hänt???
Blev du kär idag???
JAAAAAAAAAAA


Har lust att sluta skriva här för ja vet att ni skulle bli så sjukt nyfikna, men de flesta vet väl redan att mitt hjärta bankar hårt o har gjort de ett tag för en människovarelse alltså....
Föremålet för min kärlek denna gång e enbart materiellt
Ett par svarta Dolce & Gabbana , ja glasögon alltså
De finaste glasögon du kan hitta EVER......

Har kommit på att faddergalan e så onödigt, vadå 200kr i månaden e totalt hutlöst....
Skulle ja aldrig ge, fan....


Har haft jordens diskution me Lange nu, han påstår att Glögg och Glühwein e samma sak, men herregud karljävel e du sann????
De e värsta skillnaden, ja vet inte riktigt vad bara.
Så vet just DU vad skillnaden e tell me plz så jag kan knäcka honom lite....


Nehe nu ska ja fortsätta diskutera me han , ha de ha de

PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!