Sessan talar....

... eller håller tyst.

Jaha hon har börjat rota i sitt "förflutna" kolla igenom dagböcker och anteckningar jag gjorde under mitt liv i "da ghetto".
När började mitt liv dala???
När började jag känna hat, rädsla och avsky istället för kärlek?

Tidigare än va jag trodde faktiskt. De senaste anteckningarna jag gjorde e fan inte kärleksfulla men det fanns så många antydningar om man läser lite mellan raderna.
Fast det har funnits kärlek, stark sådan

Fast vad hade man för förutsättningar egentligen hahahaha

Kolla detta



Where the fuck are we going???

Jo jag visste redan att jag bodde in da ghetto men jaja...
Sen jag flyttade upp hit har jag "sett"

* En man skjutas till döds med tre skott, vilket ledde till att insatsstyrkan osv barrikerade hela centrum ingen fick röra sig gisslan o skit han e nu dömd till livstid och utvisning (ja va trodde ni)

* En misshandlad neger med en hammare fasthuggen i huvvet he was so fucking messed up shit så han såg ut... hmm jag gick vidare med min hund han hade en kille där not my probs. För det har jag lärt mig här lägg dig inte i saker du inte e absolut säker på att du klarar dig ur, 10åring stabbar varandra för tuggummi här

*Gängbråk med ak5:or hehe de va en kul fotbollsmatch en bira på balkongen o live krigsfilm hmmmm

*blivit attakerad av ziegenare och ja jag står ff fast att de e vidriga...
klarade mig oskadd iallafall men kom hem storgrinandes till stackars danne

*tagit hand om en vän med haschpsykos 
spenderade natten på s:t görans psykakut gaaaah skakis i flera dagar efteråt.

*hjälpt svärmor "nita" en *****tant som snodde barnvagnen från oss

*stått inom 50m vid minst tre värdetransportrån

*Haft ett antal rassier pga knark bordell eller olaga invandrare här i närheten 

*i lördags blev två män skjutna och två knivhuggna här... ooohh my god va blod...
det är dessutom en kompis kusin som gjorde det
20polisbilar 3 insatsstykor ledningscentral och ett antal civila snutan wiiiieeee va sexiga

*gångerna fyllona två trappor upp slåss och polis eller ambulans kommer kan jag faktiskt inte räkna till hehe

Och mamma tycker att tensta e otryggt hahaha vilket larv eller
jaja det händer ju saker iallafall, en natt utan invaggning till polishellikopterns ljud e ingen riktig natt


Va fan levde ja i???
Hur stod ja ut om inte för kärlek?


Haha ja de kan man undra, sitter nu i en otroligt trygg miljö o längtar faktiskt inte tillbaka ;)
Ska snart rocka ner i kudden då de e en busy dag imorn ;)

PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!