Skyll dig själv sa ja ju , eller????

En trött och gnällig tjej??
Nej , absolut inte, ja har varit på toppenhumör...
Tyvärr tills ja träffade dig Jezzie hahaha

Inge illa om min Jezzie men fan de slog gnistror om oss....

Jag hade lovat papi att köpa en ny trådlös mus till datorn, no probs... Självklart blir man skickad från den ena till den andra, HALLÅ sluta bråka me henne, hon har jobbat 8 timmar, fatta det då...
En lat kille sa till slut att det bara fanns en mus , HALLÅ igen, vadå finns inte fler?
LJUG INTE FÖR MIG
*JAPP ANNIE SKAAA VA LUGN , MEN JEZZIE LACKADE O JA FOR VISST BARA ME*
En skamsen kille hämtade en till och Jezzie började ifrågasättas varför han ljög.....
Bla bla bla, *cencus* bla bla bla


Sen till optikern som påstår att Angeliqa skelar, VA I HELVETE?????? STÖRD ELLER????
Ja skelar ta mig fan inte.......

McDonalds för en paj o kaffe
Hahaha det är här de spårade mina vänner...
Ja kan skratta nu när ja tänker på de men ja......

Vi sitter sött o blåser på våra pajer (brännskadad tunga kan bli dyrt för donalds)
Ja tittar ut genom fönstret o i bilen sitter en asful unge o råstrirrar varpå ja räcker ut tungan till han, ren reflex sorry men så e de.
De skulle ja ju tydligen inte gjort.
Den om möjligt ännu fulare mamman sätter igång o glor så förbannat att de nästan blir obekvämt..
Vi tittar lite förstrött tillbaka o drar igång en fnitterattack.

Jaja morsan lackar tydligen o backar tillbaka kliver ut för att ta ett snack me två 25åringar....
Varpå en stenhårt jobbar me "anger management" o inte har fått ett utbrott på evigheter.....
Hallå lilla tanten absolut ingen bra idé, skyll dig själv.
Vi är absolut inte på humör för nån uppläxning av lilla moraltanten.
Behöver jag fortsätta detta eller??
Nee ja tänkte väl de..

Ja stannar här haha

Jex I LOVE YOU


PUMBA I LOVE YOU MORE, FAN DU E MIN HUNNIE BUNNIE
Du e allt man kan önska sig och lite till, tack för att du finns vid min sida och gör mig till den lyckligaste på jorden

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha... galen morsa med andra ord..

Postat av: Caroline

Tja tja! hade den där morsan inget liv eller? hon borde kanske uppfostra ungen lite! haha

2006-12-18 @ 09:41:38
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Caroline

Kolla in min blogg förresten!

2006-12-19 @ 14:02:29
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag vet visst var det sjukt galet jag hållet på att dra till morsan så himla sjukt =) fajter min hörs på telefon puss

2006-12-19 @ 21:23:26
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!