Hey Mr Dj

Den där lyckan, den fullkomliga lyckan..
Total harmoni, att känna sig complete.

Hur finner man de? Ja mår superfint tror ja, har egentligen inte känt efter ordentligt.
Men jo de gör jag.. Men den där sista pusselbiten för att allt ska bli riktigt perfekt saknas, fast å andra sidan hur många har ett färdigt pussel att briljera me???

Saknar mina "homies" där uppe en hel del, vissa mer andra mindre...
Men tiden ifrån er har givit mig chansen att tänka och "värdera" er..
Få mig att inse vad som verkligen betyder nått och vad som är viktigt och nått att kämpa för eller lägga ner.

Pratar me Danne nu, han borde sova tycker ja hihi
Fasen du börjar ju jobba om några timmar...
Dax för mig me att sussa tror ja, känner mig enormt slö idag, helt otroligt.

Girlie, ja tänker på dig ska du veta, önskar ja vore där uppe just nu.. Fattar hur tufft du har de men ja finns här oavsett vad som händer.. Du e inte ensam ja lovar... Ja ställer upp count me in, kan till o me nita honom om du vill ;)

Sleep tight babes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!