Bortamatch på hemmaplan eller????

Hur e de nu de där?
Vilket skift är hemma och vilket är borta?
Vilka beslut är lätta beslut och vilka är svåra?
Detta är egentligen ett jättelätt beslut men samtidigt så otroligt svårt!
Varför ge en med beslutångest ett sånt ansvar? Säg bara till mig vad ja ska göra istället! Eller de har ju vissa gjort men vem ska jag lyssna på?


Ett betydligt lättare va de beslut ja tog inför helgen, vill Gellie Bellie jobba extra me sina gamla homies på A??? Ja varför inte, erbjudanden om fester hade iofs dimpt ner men neee på nått festhumör va hon inte.
Så me njaa inte så lätta steg gick hon till jobbet i lördags, en aning seg efter lite för många öl kvällen innan må hända.

Som alltid får man de varmaste välkomnande, fan ni e sååå mysiga..
Massa kramar och otroligt mycke skratt.
Jag har haft 20supertimmar med er.
O kanske blir de fler.

ingen kan väl ha undgått de stora mysteriet i Linköping med "rondellhundarna"??
Ohh my god, de har kommit till bruket......
Vem ligger bakom detta? O vad gör de runt hela bruket?
 *blinkar*

fds

Det har oxå i missnöje till skötseln av pizzaköp och skräcken över den nya SVENSKA HUSMANSKOSTEN för vem fan har ätit KÖTTBOLAR  öppnats en "körvkösk"  En körv i brö beställdes men nja den va tyvärr under förväntan
fds
jhgf



kjhgf















Kul har jag haft och imorn natt e jag tillbaka med er...... Oh va skönt de ska bli....



Nu e hon rätt trött o ska lägga ner bloggandet för dagen.....

Tjing Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) :)

2006-11-05 @ 21:06:10
Postat av: Anonym

Mouhahahaha

2006-11-05 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!