Gråt aldrig över en kille, tänk på mascaran

Some days are much darker that others.
Some days are much colder than others.



Hey Pumba

Wherever you are, what ever you do
just remember I love you....




Jag älskar dig, du är den bästa vän man kan önska sig.
Jessica jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, att du alltid finns vid min sida.
Att jag bara behöver "hinta" om en sak så snappar du genast upp vad och försöker få mig på rätt köl igen.
Att du alltid tar dig tid att lyssna när jag behöver prata, att du ärligt bryr dig om mig.
Att du gråter när jag gråter och skrattar när jag skrattar.
Du lindar aldrig in nått i bomull utan säger helt ärligt vad du tycker, oavsett om det är en nyinköpt tröja , mitt val av pojkvän eller ett annat val jag gjort i mitt liv.
Dina åsikter stärker mig, nästan alltid iallafall ;)
Jag blir så lugn och trygg med dig, alltid så glad med dig.
Jag behöver dig, mer än nånsin.
LYLAS

Kommentarer
Postat av: Josefine

vilken fin vänskapsblogg!

Postat av: jessica D

*GRÅTER* *SNYFT* *SKRATTAR* *lER*

2006-11-03 @ 11:43:38
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: erika

återigen, vilken fin blogg

2006-11-03 @ 13:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!