Josie, jag utmanar dig hehehe

Tio första
Första bästa kompis: Henka
Första bil: En Vovlo S40 en silvrig
Första lägenhet: En tvåa, en vindsvånging på 72 kvadrat...
Första kärlek: De va nog Matte *ler*
Första semester: Gotland ganska pytteliten heheh (tror jag)
Första jobb: Trädgårn på dåvarande Fiskeby
Första piercing: Fick hål i öronen när jag fyllde 5 år. Annars naveln vid 15år och tungan runt 19år
Första konsert: O herre gud Mora Träsk kanske haha.
Första köpta skiva: Ingen aning, shit ska man komma ihåg sånt?
Första riktiga kärlek: De va nog Robin




Nio sista

Sista alkoholdrycken: Glögg.
Sista bilfärd: Hem från jobbet igår.
Sista filmen du såg: En uppstoppad hund tror ja den hette igår kväll
Sista ringda telefonsamtal: Nått i jobbet.De ringer ju hela tiden där
Sista bubbelbadet: Oh va mysigt, va sugen ja blev kommer inte ihåg sist
Sista spelade cd: En hemmabränd sak
Sista gången du grät: Tisdags
Sista måltiden: En clementin

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar? Jo på gott o ont
Blivit arresterad? Vissa saker ska nte ältas (stavas de så?) Finns ju i en tidigare blogg 
Blivit kär vid första ögonkastet? Det har hänt.
Varit på tv? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Jävlar de gör så ont, sånt.
Sagt att du älskar någon utan att mena det?  Tror inte de
Busringt till nån? Alltid, askul jue

Sju saker du har på dig

1. Jeans
2. Linne
3. Trosor
4. Halsband
5. Örhängen
6. BH
7. Strumpor,  spännande va ;)

Sex saker du gjort idag
1. Vaknat
2. Läst alla nya sms från natten/morgonen. När sover folk?
3. Funderat på frukost
4. Duschat
5. Sett tv
6. Letat skolor, vill plugga igen *suck* Ge upp nu Angeliqa


Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning)
1. Datorn
2. Sängen
3. Kaffebryggaren
4. Bilen
5. Mobilen

Fyra personer du kan berätta allt för
1. Jezzie
2. Henka
3. Mamma
4. Loca

Tre val
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Vinter
Choklad eller chips? Choklad


Två saker att göra innan du dör
1. Finna den riktigt sanna livslånga kärleken
2. Resa massor

En sak du ångrar

1. Inget jag förtäljer här


FAVORIT?

Färg: Rosa
Plats: Sängen haha
Fordon: Bil
Djur: Myror
Affär: MAke up store
Serie: Våra bästa år
Café: Finns inte här i stan =(
Skor: HÖGA  

BRUKAR DU?

Titta på dig själv i spegeln: Ojojoj gör jag nått annat?
Gnälla: Slutat med det, de hjälper inte
Skrika: Slutat med det oxå
Sova: För mycke
Drömma mardrömmar: Ja, ibland
Drömma sexdrömmar: Händer väl.
Försöka vara annorlunda: Nej, eller vadå? Ja försöker ständigt förbättra mig
Klä dig i svart: Ibland
Hata folk: Vissa JA
Lita på folk: Nej, det är ytterst få jag verkligen litar på till 100 %



NÄR?

Åt du senast: En clementin, nyss ska äta frukost snart
Läste du en bok senast: Ja vet faktiskt inte, i somras
Var du på konsert senast: Oj minns inte
Köpte du något senast: Igår
Sjöng du senast: De gör ja jämt hehe
Klagade du senast: Igår, säkert haha



VEM?

Saknar du: Pumpa
Rörde dig sist: De  va väl nån på jobbet
Kysste dig sist: Han ni vet ;)
Gjorde dig riktigt glad senast: Jezzie o Evy, alltid
Fick du sms från senast: Haha den pep precis nyss från Jezzie

HAR DU?

För många vänner: Nej. Eller ibland känns de som om man aldrig hinner träffa alla
Färgat håret: Alltid.
Brutit några ben: Jordens klumpigaste tjej, fråga inte mer hehe.
Några piercings: Hål i öronen, i naveln
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Jämt och ständigt :-)
Bra självförtroende: Upp o ner
Kysst någon: Ja
Sagt “jag älskar dig” till någon idag: Nej, inte än

ÄR DU?

Förstående: Ja, jag hoppas de
Osäker: Ibland så
Intressant: Kanske
Hungrig: Jaaaa!!!
Smart: Ja, de tycker ja
Barnslig: Sådär
Pratglad: Jaaa
Blyg: Ibland
Glad: Japp, oftast
Ledsen: Ska bli ändring på de
Arg: Jag har omvärderat mitt liv sen i Söndags, ska skippa utbrotten
Svår: Ibland,
Lätt att förföra: Nej, eller de beror väl på vem?
Bra på att ge komplimanger: Ja
Bra på att få komplimanger: Nja beror på mitt humör

ANTINGEN ELLER?

Katt eller hund: Katt
Vitt eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Kallt
Vatten eller land: Vatten
Musik eller tystnad: Båda
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Båda



Sådär Josie kämpa på nu ;)

kjhgf


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha jag har gjort den där.. i somras ngn gång så den finns på min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!