The boy next door.....

Han bor där alldeles ensam, fy fasen vilken skam.
Sånt slöseri på karltoken..
Han e ju en trevlig en vettja.


iuytre





Min skitsnygga Peter :)
Världens utan tvekan snyggaste storebror

kjhgf



Ja har briefing med min "storebror" Peter, han e den bästa storebror man kan ha.
Oavsett vad, han ger mig råd om allt. Precis allt.
Han e min egokick hehe
De e så kul att terra fula people och spana in snygga killar med dig, synd att de snyggaste killarna alltid vill ha dig bara haha 
Du har fan aldrig några problem me sånt skit du har ju iofs haft Anders for ever lixom, o ja har fan alltid otur me allt
Så olika men ändå lika vi e. De två snyggaste på jorden haha
Eller du iallafall, ja e så stolt över dig.
Du e så klok, så smart ja just de.
Snyggast o bäst, mm de e min storebror de

Därför ja tycker om dig så mycke.


iuytre

Ja vill dricka bubbel me dig NU helst...
Tycker att du o Anders ska flytta hit, va fan ska ni bo där för lixom????

oiuytr



Du e en dunderbra brorsa, precis som min lillebror you rock my world helt enkelt.
De tre snyggaste syskonen ever hahahaha


jhgfdHello hey....
kijuhgfds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!