Ventilationsluckor e bra skit.....


rew





Jag har ventilerat rätt mycke idag, funderat o bollat mina idéer fram o tillbaka.
Fick nog de bästa svaren av Evy hehehe
Tack Jezzie som vanligt  Pete o Chrille  ni e bra skit ni


Så Fröken Sjögren, har du bestämt dig nu?

Tungt nog så JA jag har nog bestämt mig....
Ja e lessen Gösse.... Ja tror ja har gjort ett val som är bäst för mig som person.
För mit EGO och på nått sätt måste ja ju leva upp till min Egogirlstämpel.

Jag har oxå bestämt mig för att gallra ordentligt bland dem jag pratar med, vissa är självklara bortfall vissa självklara "bästisar" och vissa ska granskas riktigt ordentligt i sömmarna innan jag säger ett enda ord till dem.
Har nyligen upptäckt att vissa personer är så stora skitstövlar att de fan inte är värda lorten de går på, ett tandtroll är värt mer.
Medans andra e så otroligt bra vänner att ja egentligen vill springa er i hälarna jämt...
Ni vet själva i vilken kategori ni tillhör antar jag o vet ni inte de så e ni nog skit......


Ja ska göra en stor vänstersväng nu, de e rätt tid.
Kommer sakna vissa men ja e fan värd bättre man ska va rädd om de man har man kan så lätt förlora de man tar för givet.
O man kan alldeles för lätt förlora de man håller mest kärt.



Så håll hårt i de du håller kärt helt plötsligt kan de va borta, när du minst anar de....


*POFF*


Kommentarer
Postat av: Jossan

hello hello.. håller med dej fullständigt.. poff kan det bara säga om vissa.. haha.. ha det bra o du ett mail angående vad du har bestämt dej för vill jag gärna ha.. så nyfiken... puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!