Den som tror han vet allt är dåligt informerad......

Min helg har flugit iväg...

Spenderade hela gårdagen o mestadels av kvällen i sängen igår sagolikt, gör de gärna varje dag hihi

Hade urkul me brudarna lika sjukt som vanligt ;)
Förlåt för alla sjuka sms förklarar senare haha


Den 9okt närmar sig med stormsteg, fan ja längtar så otroligt mycke.
Den dagen den är snart här och då ska ...... ja då sker de......
Kan ja andas ut sen?
Hoppas.....








uytre








and by the way  de har just börjat, du ska få se vad ett helvete innebär, för tro mig jag vet

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gaaahh Annie, jag har letat överallt efter Perelli Perfect lips!! slut slut slut...hittar du en får du gärna köpa en åt mig så får pengar!! kram kram

2006-10-02 @ 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!