*Stjärnan föds bara en gång och de e jag*

Mottot att leva efter säger jag:
Learn from the mistakes of others,
you don´t live long enough to make them all yourself. 


BEUTYFUL YOUNG PEOPLE ARE ACCIDENTS OF NATURE - HERE I AM



Onödiga fakta.....

Hårfärg: blond
Ögonfärg: Blå
Längd: Ca: 169cm
Stjärntecken: Stenbock
Favoritfärg: Svart eller rosa
Jag med tre ord: Egenkär, egotrippad och självisk ;)
Oskuld: Nej det va ett tag sen
Dricker: Allt
Äter: allt för ofta, och onyttigt
Röker: de mesta
Kriminell handling: Ska vi inte gå in på
Sover: oftast varje natt och helst hela dagarna
Morgontrött: ja så det stänker om det
Antal kuddar: 7st
Täcken: 2st , är frusen
Favorit-musik: Just nu Niprone
Drömbil: En porsche cayenne tack
Framtiden: fortsätta va miljonär *asg*
Tandkräm: Colegate
Skostorlek: 38
Favoritmat: Mc donalds eller nått ännu onyttigare om det finnes
Tatueringar: En i svanken och en på vristen och en topsecret
Piercing: Japp i naveln
Om föräldrarna: Bäst totalt underbara
Favoritstad: Nån bra shoppingstad
Bästa parfym: RALPH från ralph lauren
Favoritbok: Plånboken
Favorit Tv-program: bonde söker fru mohaahha
Favoritfilm: kiss of the dragon
Hetast just nu: jag såklart ;)
Mobilnr: ring och fråga
Vackraste kvinna: Angelina Jolie, och jag då....
Vackraste man: Brad Pitt och min hunnie
Senast köpta cd: paris hilton
Senast köpta film/dvd: aaahh don´t remember

Kommentarer
Postat av: Anonym

nog för att du är som du är gumman men paris hilton? du vet att man får ljuga ibland va? *asg*

2006-10-09 @ 19:15:57
Postat av: Anonym

härligt lista

2006-10-11 @ 19:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!