Stolt kusini.....

Va e de jag möter????
Vad fan? Ser ja fel?????
Kusini på en massa ställen över hela stan, that makes me proud....
HALLÅ, DE E MIN KUSIN!!!!!!!!!!!!!!



MAJA, hon fyllde år i torsdags så idag va de kalas....
Alla alla va vi där, eller neee Tosse golfa o Thezz e i oslo men ja vi andra va där....
Käkade åkte cross o käkar igen....






Som vanligt när Maja o ja sammandrabbar så kommer kameran fram.... Nett va dagens gästspel hahaha




Sen va de dax för stora korpenmatchen.
Skona mig, domaren du man måste förtjäna sin tröja......




Har dessutom konstaterat att jag mår BRA vid datorn, min puls sjönk från 90 till underbara 73 bara jag satte på min lappis... LOVLY kan du fatta de pappa`????
jhgfd





Kommentarer
Postat av: jessie

skoj med kalas stora sandra då gjorde ni rätt i att fira ! vad kort skoj

2006-10-11 @ 19:39:00
Postat av: maja :D

ahahah så ful ja är på reklambilden:D hooh annie du är största linnsluusen av oss:D

2006-10-12 @ 00:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!