A som i Angeliqa

Har jag. . .
Förnekat förintelsen? : skulle aldrig komma på tanken
Följt skilda världar? : hmmm hallå eh ska ja komma ihåg sånt menar du?
Sagt nej till ett samlag? : oh ja.. fler än en gång.. Vilka skabb de finns
Snott någons mobiltelefon? : Hehe nee vilken fråga va ska ja me den till lixom?
Hånglat med nån riktigt ful? : nej jag tror fan inte det.. jo förresten det har jag.. haha
Hånglat med fler än 50 personer? : garanterat shit vilken slut! 
Gjort nåt riktigt dumt? : säkerligen vem har inte
Gjort nåt du verkligen ångrar? : Ja utan tvekan
Blivit full på ett släktkalas? : oja
Varit full i skolan? : Slutprov i MatteC dyngrak och dyngsur (badade i en fontän innan)
Blivit portad från en krog? : Haha ja Harrys kan vi ju inte gå till ;)
Varit otrogen? : ja tyvärr
Varit full på julafton? : ja, en patetisk julafton gick ja ut på krogen hahaha
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? : dum eller?
Slagit sönder en tv? : nej inte en TV tror ja?!?
Önskat att du var det motsatta könet? ja när jag var liten o killar fick göra ”roligare tuffare saker”.. nu när jag är stor o får välja själv gör jag vad fan jag vill iaf!!
Varit gravid? : Kan man helt säkert veta sånt?
Fått barn? : nej
Överdoserat? : jo...
Åkt ambulans? : JA vilket trauma
Gjort nåt riktigt olagligt? : ja
Tyckt illa om skunk? : eh nej eller vadå har aldrig träffat nån
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? : fan va vidrigt.
Fått din mamma att gråta? : alldeles för många gånger *skäms*
Blivit polisanmäld? : nej eller ja vet fan inte
Slagit ner någon? : Har vi de Jecka? ;)
Slagit någon blodig? : alldeles säkert fan så dan man vart hahaha
Skämts över dina föräldrar? : ja när jag var liten. Nu är jag bara stolt över dem!  *oftast*
Skämts över din bästa kompis? : nej eller jo kanske haha
Skämts över dig själv? : tror inte ja har vett ens att skämmas hahaha
Ätit från en papperskorg? : oh nej o ser ni mig göra det någon gång lås in mig på hispan

Senaste personer som. . .
Sov i din säng: förutom jag? Danne antagligen.
Såg dig gråta: pappa tror ja
Fick dig att gråta: danne såklart
Du delade en drink med: Henka eller johan hmm  
Du gick på bio med: inte varit på bio på typ 4år
Du gick på stan med: Jessica
Skällde på dig: Johan, de gör han nog dagligen hahah 
Skickade ett e-mail till dig: spam mail.. usch..

Har du någonsin. . .
Sagt ”Jag Älskar Dig” och menat det: eh.. JA!
Bråkat med ditt husdjur: ja både ormar hundar o katter e olydiga haha
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: säkerligen

Varit i. . .
Usa: nej
Norge: ja
Finland: ja
Kina: nej
Tyskland: ja

Extra stuff. . .
Tar du droger: nej
Dricker du: oh ja
Vem är din bästa vän/-ner: Henka e min bästis hahahahah
Vad är du mest rädd för: HIV kanske, för de e inte cancer längre, vildsvin e läskigt
Vilka kläder sover du i: inga
Vart vill du gifta dig: asch, vet inte om ja ska gifta mig 
Vem hatar du verkligen: tror att de börjar gå från hat till total likgiltighet
Varit kär: ja
Kör du bil: ja fy jag älskar att köra bil, helst fort
Har du ett jobb: ja , o ja älskar de
Gillar du att ha folk omkring dig: ja
Är du ett hälsofreak: i perioder, men jojobantning e inte hälsosamt va?  

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: ja, fan e hopplöst kär i Vin Disel
Är du ensam nu: nej eller vadå ensam? Ja e själv här men...
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Lille katt från emil haha hatar dig brorsan haha
Vill du gifta dig: vet faktiskt inte 
Vill du ha barn: ja det tror jag.. någon gång. inte nu!

Favorit. . .
Rum i huset: Sova e ju najs och ja har en laptop så datorn kan följa me dit, sovrummet såklart
Typ av musik: Typ allt, vet fan inte, helt fel antagligen haha
Parfym: hmmm Lacoste just nu
Månad: gillar vinterjackor november e ok men ja fyller ju i januari
Sten: grus är skönt att gå på… haha mongofråga

De senaste 48 timmarna, har du. . .
Gråtit: nej faktiskt inte
Köpt någonting: hmmm har ja de??
Varit sjuk: nja  e förkyld
Sjungit: ja
Sagt ”Jag Älskar Dig”: ja , gör ja dagligen
Velat säga till några att du älskar dem: hmmm
Träffat någon ny: man ser väl nya människor jämt men ingen specifik
Saknat någon: ja.. alltid..
Kramat någon: japp ett antal
Kysst någon: ja jo ja tror de


Senaste. . .
Låt du hörde: Niprone - Closed eyes beg 
Film du såg: hostel, hette den så?
Drink du köpte: ska man ha namn på dem???
Sak du stal: humm?? En bil på mälarviken ;)
Mat du åt: pannkakor
Gången du åt en 7-Eleven korv: gillar inte 7-Elevens korv, deras nonfat, nonsuger youghurtglass e otrolig dock
Festivaler i sommar? : haha de e ju gööörlångt kvar till sommaren, vem vet va man gör då
Supa och knulla? : *blink* För full för att komma ihåg kanske va vet ja haha 
Knarka?  så jävla barnsligt
Frisyr? :borde ja skaffa mig en
Fulaste kändisen? : Adam alsing e rätt ful eller?..
Snyggaste kändisen? : VIN DISEL FY HELVETE VA FIN
Vad vill du bli? : stor räcker fan för mig......
Planer för idag? : haha sova typ
Favoritdjur? : katter tror ja
Favoritperson/er? man får inte välja ut sådär haha
Favoritporr? : bara det ej är djur, barn
Könsmogen? : ja
Populär? : oh ja.. hahahaha *jävla egogirl*
Snygg? : vissa dagar, sällan haha 
Sexig? : sällan

Har Jag:
Digitalkamera? : ja, jag hade förmodligen inte överlevt utan
Telefon på rummet? : den är med överallt
Egen dator? : ja, och den har någon beslagtagit, ond e du
Könssjukdom? : aldrig
Husdjur? : katten Moa
Bra kompisar? : hur fina som helst!!
Tar Du Receptbelagda Mediciner? : jo
Varför då? : -----
Vem vill du fika med just nu? Ingen.. jag får inte proppa i mig fikabröd just nu…





kiji

Kommentarer
Postat av: jessan

ojsan ojsan då inte helt fel med massor av grabbar!!!!!!!! härlig blogg puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!