FAMIGLIA

Mio Famiglia, mio amore....

I love you all so much...

Where did it all begin? Oma y Opa vår kärna utan er skulle enbart tre av oss finnas och jag e inte en av dem.
Ni e guld älskar er massor även om ja inte har all den tid ja önskar för er...
Har så otroligt fina minnen med er

omapa


Sen är vi ju indelade i tre små klaner, eller ja egentligen fyra men men....

SJÖGRENS

Vi e fyra st va?? Ja fem om katten Moa räknas.

Mami Mona-Lisa 
           Papi Uffe              


Majki                     


Den bitchigaste katten på jorden, Katten Moa som mami o papis favvounge

Och så jag såklart


JOHNSSONS


Jaha, de e precis lika många som oss fyra mänskliga o en stor katt vid namn Teddy.

Moster Suzie                                   Tosse       


Undersköna Nett


Tezzie min stjärna



RICKHAMMARS


Hahaha där händer det alltid saker och i den klanen har jag även min "tvilling" om de nu inte hade varit så att vi har olika föräldrar.  De är fem st + 2st katter, ska alltid vara värst  ;)


Moster Mi          Lasse       Mattis      
Totte         


och min Maja jösses unge du ÄR jag..... Vi är kopior på insidan iallafall....
Exakt lika slarviga, vimsiga fnittriga hehe jaa vi är varandra och ja har så kul me dig.
coc2

Missarna Sune och Ove får vi ju inte missa 



Älskar er  alla! So unbelievebly much....





That´s my family.....
Nu ska ja sova LOOOOOVE


PZ




Kommentarer
Postat av: jessica D

underbart lilla familjhen så söta tycker jag allihoppa puss

Postat av: Josefine

maja o du var rätt lika på utsidan också måste jag säga!! puss

2006-09-24 @ 21:42:23
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!