Here I come my beloved ones......

Sååå jävla mycke har hänt....
Såååå jävla mycke har jag ångrat att jag flyttade upp, att jag gav upp allt och begav mig iväg mot de okända.
Det e så JAG att inte tänka innan jag handlar, att bara skita i allt man har, mitt jobb, mina vänner och familj, min lägenhet och egentligen hela mitt liv skulle de visa sig.
Jag lämnade allt hals för huvud och gav mig in i en värld så full av hmmm ja eh jag stannar där.

Men samtidigt så kan ja inte ångra min dumhet, min naivhet och totala nonchalans.
Jag hade absolut inte varit den jag är idag om ja inte flyttat, jag har mognat nått sjukt mycket, jag har fått en helt annan respekt för andra människor ett helt nytt sätt att se på livet

Jag är betydligt mer misstänksam och misstror de ja kanske inte borde misstro, FÖRLÅT ja ska kämpa på de.... Tillit e viktigt jag vet.


Andra anledningen till att jag inte ångrar mig är den underbara extrafamilj jag har fått.......





JESSICA

lkjhgfds

Du vet exakt vad du betyder för mig, vad du gjort för mig.
Jag behöver inte skriva sånt här eftersom allt som kan  misstolkas leder till bråk *du vet*
Du har varit min stöttepelare, eller snarare båda mina ben i vissa lägen, utan dig hade jag aldrig orkat stå. Ni har alltid tagit emot mig oavsett vilken tid på dygnet när ja me tårarna sprutandes kommit inspringandes. Att jag kan ringa dig mitt i natten när jag inte klarade av situationen och du kom genast till undsättning.
Jag kunde komma till dig för att skratta gråta plåstra om mina sår bara sova eller ja va fan som helst.
Jag kände mig mer hemma hos er än i min egen lägenhet, mer trygg hos dig.
 DE E SJUKT!!!!!


Du är den enda som vet exakt vad jag har gått igenom och så ska de förbli.
Såhär i efterhand inser jag verkligen va du gjorde för mig, att du trotsade ditt eget blod för min skull.
Du hjälpte mig i kampen mot din egen familj, vilken människa gör de?
Du e stark och en sann vän, jag älskar dig så sjukt mycke LOCA
Det är med en enorm klump i halsen jag tänker tillbaka på det här, jag behöver inte vara rädd längre(?) , men samtidigt väcker det så enormt starka känslor att ens tänka tanken på vad som hänt, ja gråter inte längre inte varje dag iallafall, jag törs gå ut själv o ja letar inte bomber under bilen längre ;)
Men jag behöver dig fortfarande!
O jag kommer alltid behöva dig









Snart mina älsklingar kommer jag upp, räknar sekunderna tills ja e där fredag e nära
*schmack*



Kommentarer
Postat av: jessia

ja vilken tur att du haft henne det verkar ju toppen förstår du är glad över det ta hand om henne fint namn har hon med puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!