My Thailand, come whit me.....

yt5re



Jag har gjort en otrolig upptäckt, har hittat ett minneskort till min digicam me massa Thaipics, ganska få jag kan lägga ut här dock på grund av dålig skärpa *blink*
En suddig klump jag varken kan eller vill se råkar infinna sig på en hel del bilder....


Thailand är kul, riktigt kul.
Även om just denna resa var stundtals dramatisk och även precis innan , kunde lika gärna ha blivit hemma på grund av vissa "saker"


Jag trivs så förbannat i det landet och mina upplevelser därifrån sträcker sig nästan förbi min fantasi, trodde aldrig att ja skulle göra så sjuka saker.
Äta så sjuka saker hahaha
Se så sjuka saker....

Tack alla utom en för en toppenupplevelse....





VA INTE OROLIG, DU FINNS INTE MED PÅ NÅN AV BILDERNA NEDAN!!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!