När?

När är man stor nog att bestämma över sig själv?
Klara av att ta hand om sig själv?
Att ta rätt beslut?
I mitt fall antagligen ALDRIG....


Även om jag har mitt eget liv, min egen bostad sköter mig själv så är och kommer jag alltid att vara en bortskämd snorunge.
Jag har lärt mig att inte ta allt för givet, att allt faktiskt inte serveras på silversked, att de kan få förödande konsekvenser om man tar fel beslut men likfan förlitar jag mig på mami i många lägen....

När ska jag börja lyssna på andra och inte bara följa mitt eget impulsiva hjärta?
Visst man ska följa sitt hjärta men asch....
Jag hade sparat så mycke smärta, energi , tårar mm om jag hade gjort det.

Ska ja göra det igen??? Fan

Vart e mina sjuka jobb bloggar?
BORTA!!!!!!
Jag inga sjuka dagar på jobbet längre, allt har blivit så otroligt seriöst och de e inge lek alls längre, lite tyket då......
All min lektid är borta och då kommer de en massa tid för tankar.
hatar att tänka , de ger mig gråa hår och rynkor de har ja nog hört...


Men ja har några klippor på jobbet jag e såå glad över tre riktigt starkt lysande stjärnor utöver mina tre musketörer (Johan , Steve Hänky) e Mona Jonas o Matte ni e klockrena gillar er massor


Ska vila lite nu innan maja lackar mitt hår


vcxz



Men självklart serveras allt på silversked ibland don´t worry Jossan  ;)


PZ

Kommentarer
Postat av: Josefine

tankar tankar o tankar.. de kan förvirra även den klokaste människan på denna jord... ses på lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!