Nostalgia baby.....

LÄSKIGT LÄSKIGT LÄSKIGT, KÄNSLIGA LÄSARE BÖR HOPPA ÖVER DEN HÄR BLOGGEN VISSA BILDER E SÅ GRÄSLIGA SÅ DE E SJUKT ;)


jhgfdd














annie o josie.


Den bilden ger mig ångest attack nr1 FAAAAAN vill ha tillbaka min tungpiercing, man ser den som en svart liten jävla prick där.
Den gör sig påminnd varenda eviga dag som ett ärr mitt på min tunga ja känner fliken, vill ha min stav tillbaka fan vilket dumt byte ja gjorde mamma ;)


Turkietresan e nästa nostalgiska moment haha tjejer ja trodde ALDRIG att vi skulle hålla sams allihop men fan va kul vi hade, har fortfarande kontakt me Mark, inte lika ofta doch hahaha 
*VILL HA TILLBAKA MINA BILDER, SNÄLLA GE MIN ÅTMINSTONE MINA FOTON*

Tyvärr bidrog ju denna resa till att ja förlorade en svägerska; men Tina vi har ju varandra ändå ;)




Tänk att bilder kan betyda så mycke, att bilderna jag tog idag kan va så mycke värda om fem år.Att man kan sitta o titta på alla mongogrejer man hittat på och minnena blir så mycke starkare.
Den här sommaren har skarpt påminnt om sommaren me Erika o Ladida.
Fy faaan ja har nästan varit lika sjuk i sommar eller fan jo de har ja.
Så detta gör de till en av mina två roligaste somrar nånsin




Neee nu ska ja sova för ja har jobbat heeela natten..... PZ

Kommentarer
Postat av: jessica

åååh gumman vilken härliga bilder gaah saknar de gamla livet i bland men samtidig ÄLSKAR DET NYA höres av pussar

2006-09-13 @ 16:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!