Nyvaken Gellie fnissar....

http://www.youtube.com/watch?v=trnIl9yamZg&mode=related&search=


Haha börja bloggen med en länk då, de e bara idioter som gör...

Men ja måste bara, kan va för att ja e nyvaken o lite trött men haha jag tycker den e helfestlig, tycker hela youtube e helfestligt....
Man hittar massa skoj där ju....


Fy helvete va besviken ja blev på jobbet inatt där någon mindre snäll talade om för mig att när jag vaknade idag skulle de vara tisdag och inte onsdag som jag trodde...
Ja vi har egna dygnsregler på Klintland.
Jobbar man natt bytr man inte veckodag förens man vaknat..
DET E ALLTSÅ INTE ONSDAG IDAG!!!!!!!!

HELVETE!!!!!


Jag längtar så otroligt till lördag faan va kul vi ska ha DIVAZPARTY alla i mitt gamla tjejgäng ska gå ut (ja nästan alla) Alla divorna på samma gång...
Bara chicksen inga grabbar alls, fan känns som evigheter sen vi hade de där riktigt sjuka festerna.
Hoppas de blir i klass me eknäsfesterna hihihihi för de slår väl inget, Erika de e nått magiskt över din gamla lya för där har ja fasiken gjort saker ja ALDRIG trodde jag skulle göra what so ever....
Vi måste ta en fnissa tills vi dörkväll gumman, har du några foton från våra idiotikvällar/nätter??
Som du vet e mina "förlorade"


Försöker förjäves få tag på en läkare i den här mongostan oxå...  De finns visst en anledning till att STHLM e huvudstaden och inte Norrköping
Vården e under all kritik.
Palla sitta i telefonkö i flera timmar för att sen höra att telefontiden är slut..
HATAR.....
Säg nu fan inte att Annie inte försökt för de har hon ju...


Kommentarer
Postat av: erika

klart vi ska ta fnisskvällar. och lugn du bara gumman. har massa kort som du ska få! han ska inte lyckas radera ut ditt gamla liv. Jävla asshole! Jävla tönt är vad han är!

Vi hörs gumman! puss

2006-09-26 @ 15:16:09
Postat av: Anonym

ja fy tusan gumman vad skoj vi ska ha parta järnet skoj att du kunde hänga med, jag kommer med ihåg eknäs festerna var ju med på en del kanske men ahr några kort puss

2006-09-26 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!