Vem är hon, denna Angeliqa?




Hon är
En 25-årig tjej, mm snart 26 faktiskt.
Ganska lost har jag hört ;)  , en dramaqueen utan dess like om du frågar vissa, en självfallen egogirl enligt henne själv, rätt omtänksam tror jag.
Totalt shoppingberoende, ruskigt petig med mina naglar och skulle aldrig visa mig ute i manchesterbyxor.
Superlockigt hår som färgas i jordens alla färger så fort hon får ett ryck.
Älskar D&G och vårdar alla mina fina solisar ömt och kärt.
Tokig i handväskor och de e alltid för dyra.
Mår riktigt dåligt och är inte alls kontaktbar om fultrollen tagit mig, gäller även bakistrollen, låt mig vara då.
Har jobbat med att göra ansikts/kroppsbehandlingar sminkat fixat naglar på andra men varför får man dessa behandlingar så sällan själv?
Jojobantar och hoppar på varenda kur och diet som nån tidning skriver om, fan va svag ja måste va hahaha
Älskar otroligt mycke men få, finns de ja absolut inte vill leva utan och de ska självklart få veta om de, dagligen, generös me smickret alltså ;)
Tittar först på HÄNDERNA hos en kille ja vet sjuk e ja, men de e viktigt.
Älskar att bli killad i nacken, spinner som en katt då.
Somnar alltid på bio, finns inga undantag, därför ja inte gått på 4år kanske.
Tycker att en halvbensvax gör dödligt ont
Vill aldrig operera mig vaken igen, söv mig för fan eller ge mig hörselskydd , tvinga mig inte att höra skiten igen.
Anser att psykisk smärta e värre än fysisk.
Är otroligt klumpig
Är supertajt me min familj, även kusiner o mostrar o morbröder osv de e en stor del av mitt liv
Flyttat alldeles för många gånger enligt pappa som ska ge mig en husvagn så han slipper bära fler gånger hahaha
Är nog starkare än jag trodde, fan va man klarar av bara av ren instinkt
Livrädd för att föda barn, tänker inte göra de frivilligt
Trivs konstigt nog superbra på en skitig industri och byter nog inte ut de jobbet mot mitt gamla glassiga spa hahaha sinnes inte sant.
Rätt bitter för att ja måste lägga en massa pengar på brillor den här månaden
Ser upp till vissa personer väldigt mycke men skulle inte erkänna de, han blir så kaxig då haha
Är för skönhetsoperationer, skulle lätt göra typ allt om ja hade cash


Asch den där Angeliqa e rätt mycke hon vi kan hålla på länge, men ja tror att hon e lite snäll en jävla humörsmänniska och envis som synden.
Hon e rätt trött o älskar att sova så.....

So long love ya

PZ

Kommentarer
Postat av: jessica D

hehe bra skrivit gumman o bara sanningar med hehe vet preci vem du är höres krmar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!