Bagateller e de största problemen...



En bagatell är en bagatell och kommer alltid vara e bagatell.....
Men för mig är det just bagatellerna som är de stora problemen...

Mitt "stora" problem ägnar jag inte en millisekund på om man jämför med allt småskit jag bekymmrar mig om..
Johan mitt hjärta fan ja lider med dig som måste höra mig tjata 24/7 =)


Just nu har jag ett för mig stooort problem, det vankas "Girlparty" och palace imorn, DIVAZ ska samlas och kröka som vi gjorde förr, jo för ja tycker att de osar Eknäsparty även om ja  inte tänker dela spyplats me dig imorn Erika hahaha
Men HALLÅ?!?!?
Vad ska jag ha på mig? Ska jag ha rakt eller lockigt hår?
Vad ska jag dricka? Oooooh de e så krävande att ha beslutsångest hahahaha

En del av dessa beslut e redan avklarade....
De blir lockigt hår *minst jobb ;)*
Massa orgasm, cider o en vinare *ska bli aprak*
Kläderna??? hehehe ingen jävla aning.....


Men jag ska bli bättre på att koppla av och analysera mindre, Jag säger tydligen "Vad menar du?"  ca 7000ggr per dygn, kan de va möjligt? Jag besvarade det påståendet me att säga, jooo ni tror rätt . Jag sa just  "vad menar du?"
Då kom jag på mig själv hahahahah


En ny tatuering har äntligen kokats ihop och ska präntas ner på min kropp very soon
En secret dock....
Den som lever får se.


Idag har de varit babysim för hela slanten, Evven har dykt duktiga tjejen, jag fick dock ångest när hon kom för långt under vattnet och började nästan grina, va ja fjantig Jezzie????
Jag grinade nästan Och Evven va superlycklig, borde de inte varit tvärtom???


Nee ska nor äta lite och se dyka ner i garderoben och panikleta efter nått dugligt


PZ PZ




Kommentarer
Postat av: Anonym

Cooolast tjejen!! hur mycket äger inte Angeliqa med Q på en skala!!!!!

2007-02-03 @ 02:45:27
Postat av: jecka

GUMMAN DÅ vilka problem haha jg vet du hur du är jag är snäppet mindre men har med problem, ja gud vad rädda alla blev på simmet men evy var ju glad hihih huvudsaken, hon är så duktig tack för du hängde med puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!