Segerns sötma...

Igår var  Jessica och jag på bio, ett infall som kom fortare en ..... eeeh jaja de kom fort iallafall.
Vi ville se "Se upp för dårarna" men den hade ju inte haft premiär så det blev "Allt om min buske" istället.
En halvdan film tycker jag men som vanligt hade jag ju supernajs sällskap...

Vi käkade på Gu va gott innan precis som vi alltid gjorde med innebandylaget efter en vinst, vi skrattade och drömde oss tillbaka...
Så sjukt, våra tränare drev på oss stenhårt i jakten på den ultimata innebandyspelaren och det var inte ovanligt att man spydde av utmattning men efter en vinst åt vi pizza o söp ner oss totalt, allt sponsrat av tränarna hahaha
Bra att ge småflickorna sprit  mer sånt åt folket säger ja...


Evy min lilla favvotös e sjuk, tycker synd om henne men hon har den bästa mamman på jorden så hon lider inte....

fdsa
fdsa
fds
fds

Kommentarer
Postat av: JESICA

tusen tack darling visst hade vi det mysigt pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!