Stanna upp och tänk? Varför? Världen stannar åt dig!!

Det är inte ofta jag är helt mållös, det är absolut inte ofta jag sätter mig vid datorn för att skriva av mig och inget kommer..
Oftast skriver fingrarna utav sig själva utan att jag ens tänker på det, det bara flyter på.
Jag har börjat den här bloggen säkert tio gånger och raderat allt igen, det finns inget bra sätt att ta detta på.
Vad ska jag skriva och hur, vad kan jag skriva??

Jag kände redan när jag vaknade att idag kommer den avgörande domen, den kom och det med besked.
Jag hade bara hoppats på att den skulle bli annorlunda, att det här året skulle bli ett bra år för vår familj.
Jag kan inte riktigt sätta mig in i dina känslor, jag kan bara inte det.
Jag mår dåligt med dig, de gör vi alla.
Vad händer nu? Vad gör vi?

Tre veckor till behöver vi vänta på nästa besked.
Sen då?
Är det dax för mig att kolla?
Vill jag göra det eller ska jag låta bli?
Vad är bäst?

Ska ringa Maya nu, behöver prata ut me tösabiten



Jag orkar inte skriva mer....

Moster Mi du e den starkaste person jag känner, vi finns här
Älskar er som fan ♥


Kommentarer
Postat av: jecka

men gumman då så himla hemskt du skriver undrar vad som hänt vi MÅSTE HÖRAS PUSS

Postat av: Josefine

tänker på er o förstår att det är ännu ett skitbesked av en skitsjukdom

2007-02-13 @ 21:24:27
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Fredrik Magnusson

Detta blev knepigt!

Postat av: Angeliqa

Ehh okej???
Och vem är du?

2007-02-14 @ 17:54:29
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
Postat av: erika

snutta då! vad tråkigt att läsa!!!!
hoppas det snart kommer BRA besked!

KRamar

2007-02-15 @ 11:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!