Bakom mina solglasögon.......

Ja må ja leeeva hahaha
Japp då e ja 26 år stoooor tjej hahah


****************************************************************************
*********************************************
Vill bara vinka till Benny o Lelle som e inne o smyger helt anonymt,
fått reda på nått kul?????  mohaha
****************************************************************************
*********************************************

De va ett tag sen ja tagit mig tid till dig nu, neee du e självklart viktig men ja har haft lite att stå i , i verkliga livet alltså...
Julen va sist va????
Ja har haft en makalöst skön start på de nya året....
Hunnie you light up my life totaly, min älskling e du......
Hade en toppen nyårsafton mysig hela jäkla veckan efter me o snart har ja frivecka


Inatt e sista natten me Stefan, *kommer sakna*
Ska freaka ut me kameran inatt så vi får en sista Puckotörblogg buhääääää




Nu e de kalasdax


Pz mina vänner

Kommentarer
Postat av: timms

fan du måste ju berätta om du har damp, adhd eller bara är allmänt efterbliven. asså du va väl på kontroll för nyanställning? du vet att man måste lida av nåt för att bli godkänd. jag led av allt!!! hahaha....

2007-01-11 @ 23:44:40
Postat av: jecka

grattis gummis på dagen jag var ju där o fira dig, men grttis igen ändå.förstår du kommer sakna stefan du har får ju cykla nu istället hahha kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!