Jag är tagen.... Ajfaaan

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna? ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då börjar vi!

1.
Jag är en sjuklig tidsoptimist
...
Jag tror mig alltid hinna allt på helst ingen tid alls, vilket resluterar i en alltid sen Angeliqa

2.
Tävlingsmänniska.
Oavsett om det gäller ett spel eller produktionen på jobbet så SKA jag va bäst, annars jävlar, förlora det är nått jag absolut inte klarar av.

3.
Jojobantare
Jomen visst, underliga batningskurer de är nått jag e gööörbra på eller inte, avsluta en kur, jag börjar och slutar på tusen olika nästan jämt *suckar*

4.
Shoppoholic
Hahaha det är inte bara VISAkortet som borde vara spärrat, jag borde läggas in på behandling

5.
Trafikfara
Jag kommer på mig själv med att köra sjukligt vårdslöst ibland, fan borde sakta ner o ta det lite easy kanske

6.
Banantokig
Älskar bananer, behöver ja säga mer?


Jag väljer att ta dessa....

Jenny
Nettan
Maja
Mimmi
Sussi


Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Emilia

Kul lista! Go bananas :D

Postat av: Mimmi

kul! :) bananer är jätte gott, antog utmaningen igår och skrapade ihop sex egenheter :) det var faktiskt riktigt kul! :) hehe
Ha det bra!

Kram Mimmi.

2007-03-08 @ 15:19:47
URL: http://Hottrendy.blogg.se
Postat av: jessica

nu har jag med utamanat hihih kolla min =) duktig du var på din puss

2007-03-08 @ 21:57:23
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: Sussi

Känner mig hedrad! ;D Nu är utmaningen klappad och klar!
Trevlig helg på dig :)

2007-03-09 @ 23:20:45
URL: http://pusssuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!