Inga konstigheter med det!!!!

Alltså det är egentligen inga konstigheter med det, 20kg ska bort från kvinnokroppen.
20 lätt tappade kilon...

Eller där kom ju problemet in, Peliqa har ju så fasligt dålig karaktär vilket iofs inte är några konstigheter men Johan leker Hitler och bossar runt med mig så jag stupar.
Jag är satt på diet, fy farao...

Det är inte så att jag är otacksam, jag är evigt tacksam när turbopromenaderna är avklarade och jag fått min mat i magen.
Han går så fort den där Johan, han lixom springer fram fast benen går, de är så långa.
Jag fuskar ibland, låter Simson dra mig i uppförsbackar.
Jag hade säkert sackat efter mycke mer annars.

Men jag är stolt över mig själv faktiskt.
Jag kämpar på och fuskar inte.
Jag äter nyttigt och rör på mig.

Fan va bra jag är, inga konstigheter men ändå

Peliqa nu

image622

Peliqa efter dieten

image624

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du fixar det gumman..men motivation och lite jävlar anamma så funkar allt..:) love you more then mest ;) puss

Postat av: PB

Det är bra gumman, kämpa på!!!
KRAM

2008-04-27 @ 16:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!