Tack för den Timms

80 frågor.

1. Vilken svordom använder du mest? Fan

2. Äger du en iPod? Ja

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Oställd fan va skönt

4. Hur många resväskor äger du? Inga, måste köpa innan Thailand

5. Använder du flip-floppar? De ligger väl i en kartong oanvända sen ett par år tillbaka

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Coop forum eller City Gross

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Kvittar

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Oj de va länge sen Hancock

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Med dem som gör mig lyckligast , barn eller ej

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hur mycke vinner jag? Man kan vinna typ 20kr me ju. Är det massor så hmm ja vet faktiskt inte

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Mamma när jag inte städade mitt rum haha

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Den är nog tom

14. Vilken är världens bästa artist just nu?  Madonna (Timms ja e såå avis)
 
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men hallå tror du jag berättar?

16. När var det senast någon stötte på dig? Hallå ja bor i skogen ;)

17. Vad åt du till middag senast? Pasta med kantarellsås

18 Använder du huvtröjor? Ja, ibland

19. Kan du vissla? Jo

20. Vem var den senaste som ringde dig? Mami

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Bergodalbana, eller chokladhjulet

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Självklart, räknar inte med nåt annat

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 011

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Ja det är klart, der gör jag fortfarande

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Räknas Åby så cirka 2mil

26. Hur många syskon har du? 1

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Inte värst

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen aning Smala Sussie kanske

29. Äger du några popband t-shirts? Nej, menjag har en Dropkickjacka

30. När flög du senast? December förra året från Thailand

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6

32. Läser du för skojs skull? Ja varför inte

33. Pratar du några andra språk? Marsianska enligt J men ja jag behärskar andra språk 

34. Diskar du din egen disk? Ja tyvärr haha

35. Har du gråtit offentligt? Ja, när jag fick ta bort Selmis och efter rätten

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Lappis

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Yes lyssnar kunskapstörstande suger åt mig som en svamp, Rainman som pappa säger

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jo

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det kvittar

40. Kan du kasta macka? Äter den nog hellre

41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej. Men skulle gärna åka dit

42. Vad har du med dig in på bion? Läsk, popcorn och sällskap, går ALDRIG själv

43. Vem var din favoritlärare och varför? Mohall hette han men finns tyvärr inte längre

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Japp, dessutom är jag religionslös

45. Vad har du för väder? Mulet sommarväder

46. Har du en blogg? Tydligen

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Antagligen blombinderi

48. Gillar du att flyga? Ja, bekommer mig inte

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Jadu jag går mer på känslan när jag möter en ny person, min instinkt helt enkelt

50. När sov du senast på golvet? Inte en aning

51. Vilken är din favorit drink? Oj ingen aning

52. Gillar du din boende-situation? Stormtrivs i kolonilotten haha

53. Vilken är din mammas hemstad? Nkpg

54. Din pappas hemstad? Nkpg

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Beror på årstiden

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland, ibland inte

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja det hände

58. Vilken är din favoritfrukt? Smultron

59. Äger du en digitalkamera? Ja

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 28

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, skoja inte

62. Tror du på liv på andra planeter? Ja de gör ja
.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? J tror ja

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på gud

65. Vad var det senaste du åt? En smoothie

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Kvittar

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? En italiensk isprinsessa

68. Gillar du senap? Jo

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ryck upp dig för fan

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, aldrig i livet, tror ja iallafall

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Lite Phoebe Buffay tror ja

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Läppglans

73. Tycker du om att krama folk? Ja, min familj & mina vänner såklart

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på läget

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Pojkenböckerna

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Lilla My är det en kändis?

77. Vad är du allergisk mot? Parasiter

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Aldrig!

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning

80. Vad ska du göra när du skrivit svaret på detta? Gå ner en våning

Jag utmanar Edomopedo, JK och Loppan hehe klarar ni biffen tjejer??


Kommentarer
Postat av: Timms

Pheobe Buffay! Jag dör, den va ju klockren...

Postat av: Angeliqa

Hehe men de e ju jag hahaha



You´r my lobster Timms...

2008-08-17 @ 23:52:44
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Postat av: Linda

Antagen..:) hehe ..puss

2008-08-19 @ 21:34:24
URL: http://lindisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!