Okej,dax att vakna....

Jag har åkt på en dunderförkyldning igen, att jag aldrig får vara frisk lixom *suckar*

Det har väl hänt en del sen sist

Till att börja med, jag är ett kinderägg
 



Jag hade sett fram emot bloggträffen, lite spänd men jag såg fram emot den.
Vad händer? Jo jag tar fel på en dag och bloggträffar på egen hand under onsdagen
Ett dygn efter de andra

BESVIKELSE!!!!!!!!
Hoppas jag får en ny chans tjejer.


Man kan inte kommentera på bloggar heller, jag får bara felmeddelanden då

blääääääääääääääääääääää

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kommer fler bloggträffar och då ska vi påminna dig så många gånger att du bara inte kan ta fel! :)

Postat av: Hanna

Hahaah, klart det blir fler tillfällen=) kram

2008-12-03 @ 21:50:01
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!