Vart tar min tid vägen???

Jag kan inte förstå att jag har så lite tid!
Jag hinner knappt läsa bloggar länge, ännu mindre kommentera eller skriva egna inlägg.

Måste skärpa mig nu...



Jag är en sliten och sargad själ.
Har varit på en helt skev julekryssning med jobbet.

Så Viking Cinderella fick sig ett besök av 27st mer eller mindre efterblivna brukare.

Resan startade i kaos då jag upptäcker att min packning består av
*smink
*locktång
*strumpbyxor
*tandborste, deo och annat sånt
*hårband
*fel skor

Jag hade glömt mina kläder hemma.
Jag hade enbart jeansen jag hade på mig att brilljera med.
O jag som hade köpt nya kläder dagen till ära..

Jag trodde jag skulle dö en stund där.
Sån tur är hade Linda med sig en klänning jag kunde låna


Denna människa går på vårt jobb under namnet "Toaborsten" men satan i gatan en sån trevlig människa
Jag diggar henne nått enormt, inte alls sådär skum som på TV





Nån som var minst lika trevlig är väl allas favorit Håkan, vi pratade ganska länge med honom medans två av mina kollegor slogs om samma kille ;)
Jag tror att varken Mallan eller jag fick nått supergrepp om han är mongo eller om han bara pratar innan han tänker



Jag glömde ju självklart min kamera med, men många sjuka bilder har jag sett i de andras kameror, så det lär ju bli fler inlägg om denna helvridna kryssning

Vi sparar detaljerna till dess va???
Eller är ni nyfika på alla skandaler D-truppen ställde till med denna gång?
För JA det kan inte bli annat än skandaler när vi är ute mohahahaa

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaa, nu måste du verkligen skärpa dej! Och skandaler vill jag verkligen ha, smaskigt=) Kram!

Postat av: Sofia

Vi saknar ditt bloggande! Hörru, förresten, tjejkväll på måndag! Mer detaljer i min blogg.

Ha, har du träffat Håkan nu? Jag skulle banne mig kunna ta en kryss bara för hans skull. Bara för ren underhållning, ta reda på om han är mongo eller bara pratar innan han tänker, om han nu tänker ;-)

Puss

2008-12-18 @ 13:25:14
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Marie

Hahaha...en helt galen kryssning hör jag....som det brukar vara på dom där båtarna med andra ord...;-)



Det märks att du har fullt upp, man börjar sakna dina inlägg ju...:-/



// Kram, kram!!

2008-12-18 @ 15:22:53
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej hej!



Roligt med kryssning.... De där detaljerna verkar intressanta... :-)

Det verkar som det var drag på båten när ni åkte med. Hehehe...



Är det julkort du menar så skulle det nog gå att ordna. Ska sätta mig i helgen. Hur många rör det sig om?

Kram kram

2008-12-19 @ 09:13:12
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Anna

Hehehe... jag människor har ju en tendes till att bli lite annorlunda när alkohol finns med i bilden... hehehe.... så även jag själv....



Jag brukar ta 40 kronor styck för dem men när det blir lite fler tycker jag att 30 kronor är rimligare.

Jag skulle nog hinna med dom i helgen så de kan vara leveransklara tills på måndag.

Låter det bra?



Kram kram

2008-12-19 @ 10:47:12
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Anna

Ok. Vad kul! :-)

Då fixar jag det....

Ska du till Fia på måndag?

Isåfall kan du få dem då.



Kram kram

2008-12-19 @ 13:02:25
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej där!



Nu är julkorten klara.

Hur ska vi fixa så du får dom?

Skulle du till Fia på måndag?



Kram kram // Anna

2008-12-20 @ 23:30:37
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: PB

Men herregud hur kunde du glömma kläderna ha ha. Jag hade börjat tjuta och legat i hytten hela kvällen. Tur att du fick låna!! KRAM

2008-12-21 @ 11:02:35
Postat av: Fru Frost

Hahaaa...va roligt, då kanske man får se dig i ett avsnitt av nästa säsong av Färjan... =0)

2008-12-30 @ 21:00:31
URL: http://frufrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!