Alltså o dårå...

Badade igår i värstaste varmaste sjön...
Jag, voffarna och my man.

Vi hoppade från klippor alla tre utom mannen , han vågade nog inte kanske.

Sen hände det, det otroliga.
Jag fick pizza, en stor och rund pizza.
Jag fick till och me äta på pizzerian.

På Åby krog!!!!

Gott sa jag och smaskade i mig, den sista pizzan iår eftersom jag inte kommer i några av mina kläder typ.
Inte en endaste liten pizza blir det, och ännu sorgligare, inte heller nån Donalds!!!

Jag kommer alltså inte få några fina plusmenyglas =(
Fy fan så orättvist.

Köpte ett par så fina byxor som va så sorgligt mycke för små..
Jag ska i dem, ja ska.

Nu mina vänner börjar kampen mot fetman.
Nån som har en genväg?
Nåra asabra piller eller nått som ja kan knapra i mig, det ska gå fort va lätt och fan ja ska bli snyggast på brukets rullmaskin mohahaha

Okej, ös in bantartips nu mina vänner för jag kommer snart inte igenom dörren.

Kommentarer
Postat av: Josefine

hehe.. du kan få några glas av oss.. vi har många! puss

Postat av: timms

men lilla gumman, snyggast på rullmaskin är du väl redan. eller har jag missat nåt? fan, donken är ju det bästa vi har....

2008-07-27 @ 13:15:39
Postat av: Hanna

Börja dagen med en fruktsmothie! Hallon är det mycket antioxidanter i som ökar förbränningen...=)

2008-07-28 @ 23:27:32
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du kan få mina Donk-glas! hehe

2008-07-29 @ 22:22:44
URL: http://santacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!