Bitterfitta

Postat av:

va är du för människa som klagar på "socfall" BraT!! oCH DU JOBBAR I FABRIK... ja det är ju väldigt glamouröst. de ända som gör att du tjänar pengar är alla ob-tilägg. Annars skulle du tjäna bättre på mcdonalds. lycka till.

2008-07-16 @ 10:34:34


Hahaha har ni sett något roligare????

1. Jag klagade inte på socfall, jag skrev att jag kan unna mig lite glamour i vardagen på grund av min
 ENORMA OB-LÖN
För inte kan man köpa en massa lyxprylar på socbidrag?
Tror inte för 5öre att de kan boka en tre veckors resa med sin älskling.
Är det att klaga på de som lever på socbidrag?
Att vara glad över att man själv slipper det?
Är det något man vill leva på?

2. Du antyder att det är något fel på att jobba på McDonalds
Äter du där?
Om du gör det ska du väl vara glad över att någon gör dina hamburgare, för det är jag
Jag älskar McDonalds.
Jag anser att det är fan så mycket värdigare att jobba på Donken än att leva på soc.


Men för fan vi byter bana och hänger på dig


VIVA LA SOC!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vissa människor ser vad de vill se. Helt perfekt för dej=) Skapar en debatt, vilket ger fler läsare, alltså vad alla bloggare vill... Tacka bitterfittan och hoppas för hennes skull att hon vaknar på en bättre sida imorron=) Kram!

Postat av: Josefine

tja!



oh har du fått en med motståndsåsikter. kul.. jag brukar ha ett par sådana jag med ibland. de livar alltid upp lite. du det kommer till 90% bli japanskt körbärsblomma. ha det bra! kramar

2008-07-17 @ 11:04:10
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men man kallar inte sånt folk SOC-fall!!!! vadå..en fattig kan också bli sårad

2008-07-17 @ 18:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!