IP: 217.173.255.170

Anonym om Bitterfitta:
ja men man kallar inte sånt folk SOC-fall!!!! vadå..en fattig kan också bli sårad


Hahaha sånt folk?
Du är så rolig att jag får hicka!!!!

Jag vet ditt namn nu, nån mer som vill veta.
Tack gode gud för ip-spårning mohahahaha


Dessutom är de ju socfall
Om de blir så sårade får de väl börja jobba på glamour-Donken.
Jag vet att systemet utnyttjas och det isar i benmärgen varje gång jag tänker på vart mina skattepengar går.
Fy fan.
Vi borde bli mer som USA, varför ska jag försörja det nedre skiktet som inte har lust att jobba, aldrig betalt a-kassa som oss andra och rider på den gyllene bidragsvågen.

Helt sjukt, det finns så mycket jobb nu så man behöver knappt gå arbetslös.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jo man kan visst klaga på soc-fall! 90% av de som går på soc gör det frivilligt eftersom de inte VILL jobba. Samhällets parasiter är de ta mig fan och det står jag för!

Postat av: timms

Ursäkta, men socfallen lär ju inte få nått jobb om dom bara läser din blogg dagarna i ända! Ta en kölapp på AF och sluta gnäll!!!

Härligt att du har fått snurr på bloggen igen förresten. Puss

2008-07-22 @ 21:30:53
URL: http://norpan122.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!