Nu fattar jag ingenting!

Läste tidningen på jobbet idag, eller läste vore kanske en lögn.
Jag skummade igenom den, kollade om det fanns någons olycka jag kunde gotta mig i lite.

De fanns det, en mupp som förlorat sin cykel två gånger eller nått sånt, haha kan inte låta bli att skratta åt sånt.
En halvt efterbliven tönt från hageby som kan spela säckpipa och ser ut som en tvättäkta a-lagare.
Nästan rätt åt han tycker ja.

Men det var varken det eller de faktum att söderleden regnat sönder som fångade mitt totala intresse.
Jag har fått dille på att vara försökskanin, inte för att jag varit det nån gån men tanken på att få vara labbråtta tilltalar mig.

Hittade alltså denna annons



Skitkul idé, fejka munntorrhet borde va biff.
De klarar väll alla lixom
Läste igenom annonsen så det inte fanns nån hake.
Då jävlar.




Vadå Sjögrens syndrom?
Va fan menar de med det? Vad har vi för syndrom?
Blev nästan arg och funderar starkt på att ringa upp dem imorn och tala om att de har ja visst de, Sjögrens syndrom ända in i benmärgen och förbannat stolt över de oxå.

Jävla skitföretag, bli aldrig labbråtta åt dem, de utnyttjar bara ditt efternamn


Tvi er BCRC!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!