O då sa bamse....

Hon jobbar nu den där Peliqa, jobbar hårt måste hon säga.
Är trött, ganska grinig och allmänt "vill gå hemmig"
Men hon får inte det.

Hon ska nämligen vara här i över 6timmar till, fatta SEX timmar buhääähää


Maggan hon ska bli lärare, GRATTIS ÄLSK!!
Vad jag ska bli, jo de berättar jag en annan dag.

Igår fick jag äta på Donken i Katrineholm, rart tycker ja
Donken e ju kul, kul med fina blå colaglas med som man inte har nån användning för alls.
Kul att mata gråsparvarna med hamburgerbröd.
Läskigt med de stora svarta fåglarna som oxå vill ha bröd.

Jaja mumsigt, tänkte att jag kanske skulle se farbror järnspett men de gjorde vi nog inte, eller ja vet inte hur han ser ut men jag kollade lite efter nån som såg kuslig ut.

Ett kross hällde läsk över mig, eller krosset trodde man kunde fylla på sin mugg med locket så.
Kladdig kall sprite sprutade över mina ben och fötter.
Han fick en "jag ska döda dig blick"
Krosset reagerade inte.
Synd om han att ha ett äpple till skalle kanske så jag sa inget.
Jäkla kross!!!

Nähe ska jag jobba vidare kanske?
Gå ut och se lite viktig ut, om nån skulle se mig ;p

XoXo


TANT ÄLSKAR EVY!!!!!
None

Kommentarer
Postat av: jessica

loe you too honey söta ni var puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!