Jäjkon utmanar mig

Utmanad

namn - Angeliqa
födelsedag - 10 Januari
hemstadNorrköping
ögonfärg - melerade
hårfärgbyter ofta ofta ofta                                     
längd - 169 cm
högerhänt/vänsterhäntvänster                                  
värsta ovanor - Svär för mycket :)
stjärntecken - Stenbock
skostorlek - 38
är dina föräldrar skilda - Nej
skor idag - stålhätta  (jobbar)
Svagheter - väskor och hockeypulver
rädslor - Att det händer något med mina nära och kära
mål för året - sluta svära
mest använda fras  - "helvete!!!! " "jag ska döda nån" 
det första du tänker på när du vaknar - va e klockan???
bästa känneteckenenvis pratglad och rätt arg va haha
mest saknade minnet - hmmmmmm

FAVORIT

färg - rosa
mat - big mac
sport - fotboll
djur - Hund o katt
glass - piggelin
affär - Nordik
sallad - Tonfisk
skådespelare - vin disel
låt - I LOVE EUROPE  *IRONI*
nummer - 13
årstid - Vår och sommar
parfym - DKNY Be delicious
kroppsdel på motsatta könet - händerna

VÄNNER OCH LIVET

vad vill du bli när du blir stor - Glad och lycklig
hur vill du dö - Snabbt så det inte känns
vem av dina vänner är mest lik dig - Maggan
vem är mest högljudd - Måste va ja :)  eller Maggan
vem får dig mest att skratta -  Maggan, hon är ju rätt skev
vem har du känt längst - Jexie
vem är blygast - har nog ingen blyg kompis
när grät du mest - oj, kan man mäta sånt?
bästa känslan - ren lycka
värsta känslan - ovisshet
vart vill du bo i framtiden - Spelar ingen roll bara jag är lycklig
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - vet icke
hur länge tror du att du kommer leva - 83år 4månader och 14dagar

HAR DU NÅNSIN

varit kär - självklart
moonat nån - Ja
blivit dissad - Ja
rymt hemifrån - ja
föreställt dig ditt ragg naken - ja
skolkat - Ja
tänk på självmord - Nej
sovit utomhus - Ja
gråtit i skolan - Ja
spytt i skolan - nej
velat bli modell - Nej
varit otrogen - Ja när ja var yngre, i början av kärlekskarriären..hehe:)
gjort något dumt som du skrattar åt idag - Jadå
sett en död människa - Nej
druckit alkohol - Ja
varit på scen - Ja
snattat - Ja
retats - Ja
blivit nerslagen - Ja och slagits tillbaka

DU

svär - Alldeles för mycke
sjunger bra - Ehh hellre än bra tror ja..:)
duschar dagligen - ja
vill gå på högskola/universitet - vet inte
vill gifta dig - Ja absolut
tror på dig själv - Oftast
tycker att du är attraktiv - Ibland så
kommer överens med dina föräldrar - Ja det gör ja
gillar åska - Japp
spelar något instrument - tråkigt
äger i ipod - ja
sover med gosedjur - Nej
sjunger i duschen - alltid

THIS OR THAT

pepsi/cola - spelar ingen roll
mc donald's/burger king - Mc donalds
singel/gruppdate - Singel
choklad/vanilj - Både och
jordgubbar/blåbär - Både och
kött/veg. - vad som
Tv/film - beror på
gitarr/trummor - Trummor
adidas/nike - adidas
kakor/paj - kakor

KAN DU

gå ner i splitt - NEj Nej NEEEJ
skriva med båda händerna - Jajemen men inte fint
blåsa en bubbla - Japp
rulla din tunga i en cirkel - Ja
nudda näsan med tungan - om ja trycker ner näsan
dansa - Ibland så
äta vad du vill utan att oroa dig - kan , kan jag väl....

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

du nuddade - Henka
du pratade i telefon med - Micke
du msnade med - Thomas Hindorsson
du kramade - Henka tror ja
du skällde på - hmm skäller väl på alla haha
du sportade med - min Johan

SENAST DU

skrattade - nyss
grät - igår, känslig jag haha
filmen du såg - Dragonfly, sååå sorglig
tuggade tuggummi - nu
drog ett skämt - gör jag inte  medveten men folk skrattar åt mig, (inte med mig, åt mig)
sjöng en sång - Nyss

VAR ÄR DU?

vad ser man utanför ditt fönster-
en rullmaskin
lyssnar du på musik nu - Japp
om ja, vad -  P nånting tror ja, Gonzo som lyssnar
vad har du på dig-  Värsta snygga blåstället

RANDOM

vilket land skulle du vilja besöka - Cuba
hur många plattor äger du - vad för plattor? stenplattor på altangolvet eller?
hur många kuddar sover du med - 3
dricker du mjölk - för mycke
person du hatar mest - bör jag hänga ut nån?
vilket är det värsta vädret - Hatar snöslask
lekte du med barbie som liten - Japp
hur många betyg har du ig i - Inga

Jag utmanar:

Loppan
Maggan

Kommentarer
Postat av: JK

Sorry gumman att ja inte hört av mig..har haft sjukt mycke o göra..vi MÅSTE ses snart!! Hoppas du mår bra! Puss puss

Postat av: sandra

Háha fan va jobbit att göra det där då:P

2008-04-15 @ 19:43:42
URL: http://Intemindag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!